2 X Jens tur

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Jens jeg skal gøre alt hvad jeg kan, nu skal jeg jo nærmest bo i hans baghave, så nu kan du snart smutte forbi og spørge hvis du selv triller derud en anden gang.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Hej alle

Fedt at I vil med og foreløbig har jeg hørt fra:

Leif
Leif (God ven)
John Bigfoot (kommer senere)
Iver (vi mangler lige endelig bekræftigelse men jeg håber du kommer)
Søren
Mogens
Henrik
Lars og Bodil
og mig selv sagde hunden..

Der er stadig plads til flere så meld jer under fanerne, det bliver med garanti hyggeligt og forplejningen er i top..
Mange hilsner
YETI
kr

Indlæg af kr »

Jeg er også med da jeg desværre ikke kan deltage i shelterturen til oktober og Hondaen jo skal luftet indimellem :-D

Var det kl. 11 vi skulle mødes og hvor ligger Vadestedet i Ry?
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Jens.

Det ser ud til at flaske sig det hele, så jeg kommer med på turen :-D

Glæder mig til at se 2xJens og jer andre :-D

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Hej Kennet fint at du vil med. Og JA!! det er kl 11.00 ved vadesstedet (eller hvad det nu hedder) Du kan ikke tage fejl... ned gennem hovedgaden i Ry ad 445 Rodelundvej til foden af bakken drej til højre (Skimminghøj) der ligger en lille havn med en kiosk mv.
Supergodt Iver det bliver junior glad for..

Jeg glæder mig til at se jer allesammen..
:-P
YETI
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

er det kl 11 eller kl 13 ved vadestedet?
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Vi mødes kl 11.00 ved Vadestedet.. og kører i fælles flok op til Bavnebjerg, hvor jeg ved at de venter med det helt store set-up. Der bliver muligvis også pressdækning af arrangementet , så husk pressefolder i skjorten ;-).
Vi kører helt sikkert en tur efterfølgende, og dem der har lyst kan spise aftensmad hos mig i Lystrup.. Fruens berømte Chilli con Carne med chokolade og alskins andet godt.
Leif måske vi lige kunne stikke hovederne sammen om en fællestur ?

Vh YETI

Nb. Hvis der i sidste øjeblik er nogen der føler sig fristet, så kom ud af busken og giv lyd :-P ..
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Jeg er klar...

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg er klar.... dommedagsbasunen er pakket ned nu! Glæder mig enormt meget!

Mvh Søren
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Tak for jeres deltagelse på 2 X Jens turen.. Det var en rigtig god dag. Lokalsprøjten var på pletten, men jeg har endnu ikke lokaliseret hvor artiklen er bragt. Når jeg finden den lægger jeg et link..
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak for sidst!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jens og co.

Tusinde tak for en rigtig god lørdag. Det var en fornøjelse at besøge din søn Jens og de andre beborer, og mærke at der på trods af de svære betinglelse i den grad findes livsglæde og mod på livet. Glæder mig rigtig meget til næste år.

Turen hjem på Leif´ Varadero var en oplevelse i særklasse, sikke da et godstog du har Leif 8-) - den er godt nok fed!!! Og man bliver altså hurtigt vældig afhængig af de mange HK - noget som Africa Twin'en desværre mangler lidt af.

Desuden tak for en god chili og et dejligt ophold i dit hjem Jens, hils fruen mange gange, og sig tak for den store gæstfrihed. Håber ikke hun blev alt for skræmt, da skurvognen var på besøg en overgang :lol:

Mvh Søren
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Vi vil også gerne sige tak for sidst. Som Søren så rigtigt skriver var det en fornøjelse at møde Jens og de andre og se hvor positive og glade de var. Og dit indslag Søren var bare helt :ok: Det var alt i alt en meget positiv oplevelse.

Og så var det jo en super tur i det fantastiske område....og ja vejret.....smukkere septembervejr findes ikke. :-D
Bodil og Lars
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Tak for alle de positive tilbagemeldinger på turen.. Jeg skulle hilse at sige fra FRUEN i huset at skurvognsnakken ikke var afskrækkende og at I er velkomne næste år også..
Og så er vi sku kommet i Ry Ugeavis... Det er da noget.. Søren du er et stort hit med dommedagsbasunen.. Tak for det..
Se link:
http://www.e-pages.dk/ryugeavis/78/
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for de pæne ord.

Tak for linket Jens - det er et rigtig godt billede af Louise - og netop hvad angår livskvalitet - se lige på Louise - selv om hun er dybt dybt handicappet tror jeg inderst inde hun har accepteret hendes situation, og hendes måde at vise folk, at hun er lykkelig for det hun trods alt har, er at smile og være glad. Tænk lige over hvor lidt der skal til, for at vi andre vender mundvigende ned af.....jeg sidder og skammer mig lidt..... :oops:

Glæder mig utrolig meget til shelterturen - og Jens, jeg håber virkelig du får mulighed for at tage din søn med - han er godt nok en god knægt, og jeg vil glæde mig meget over, hvis jeg får mulighed for at kunne sidde et par timer omkring lejrebålet sammen med Jens og hans far. :-D

Mvh Søren
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej

Det er sgu fin omtale, og i ser ud til at have haft en dejlig dag allesammen.

Godt gået :ok:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar