2 X Jens tur

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

2 X Jens tur

Indlæg af YETI »

Sæt kryds i kalenderen d 19 september da vi for tredie gang afholder turen til Bavnebjerg Bo og aktivitetscenter. Nu er turen omdøbt til 2 x Jens Tur... Til alle jer der har været med tidligere, så mød endelig op som i plejer. Og til nye som har lyst til at deltage kan jeg fortælle at vi mødes ved Vadestedet (havnen i RY ) kl 13.00 og kører ca kl 14.00 op til Bavnebjerg (ca. 3 km) hvor vi besøger de handicappede som bor på stedet. Vi drikker kaffe, spiser kage og hygger os i en time til 11/2 og kører derefter hjem til mig hvor vi spiser aftensmad sammen.. Chili.... Som vi plejer... Rigtig fedt hvis vi kan mønstre mange til turen. I gør en god gerning og det plejer at være rigtigt hyggeligt..
;-)
Niels

Indlæg af Niels »

Hej.

Jeg vil gerne være med...nåå nej, der er jeg jo på vej over Island på en 450 ccm KTM :-D :-D :-D

Go tur!!!

Hilsen Niels
leif

Indlæg af leif »

Hej Jens jeg kommer Glæder mig det var rigtig hyggeligt sidste år
John

Indlæg af John »

Hej Jens
Jeg kommer selvfølgelig også den 19.9. Skal på 1. hjælpskursus i Skanderborg, så jeg kommer direkte ud, medmindre kurset slutter før kl. 14.
Bigfoot
leif

Indlæg af leif »

Hej Leif Vi kan da godt følges
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Godt at I vil med... Jeg håber at der kommer mange flere til.. Jeg har en lille rettelse til tidligere indlæg. Jeg har snakket med personalet og det passer bedre i deres skema hvis vi kommer kl 11.30. så vil de give frokost i stedet. Det har jeg sagt ja til så jeg håber ikke at det ødelægger alt for meget for jer... Vi mødes så i stedet ved Vadestedet i Ry kl. 11.00 ;-)
John

Indlæg af John »

Ups øv, så bliver jeg jo nok nødt til at melde fra da jeg skal på kursus i 1. hjælp både lørdag og søndag, og jeg mener det starter kl. 9 og varer til kl. 14 eller 15 begge dage :-? :-(
leif

Indlæg af leif »

Det lyder som en god tur den er jeg med på
leif

Indlæg af leif »

Er der slet ikke flere der skal med på denne skønne tur
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Jens, og i andre :-)

Jeg vil også utroligt gerne med, men da det er lige der omkring vi overtager huset kan jeg ikke sige endeligt hvad udfaldet bliver. Men giver besked så snart jeg ved noget!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Jeg er klar :)

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Så er jeg kommet godt hjem fra Island - meget mere om det senere :-)

Jeg er klar - og hvis personalet, HARK'erne og beboerne kan holde det ud - tror jeg også min didgeridoo gerne vil med på turen..... ??? :-D

Glæder mig rigtig meget....

Mvh
Søren Dahl
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Jens

Jeg er med igen i år, det er jo en fantastisk modtagelse vi plejer at få, en stor oplevelse.

Ses
Mogens
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Jens, jeg vil selvfølgelig også gerne med.. :-D

Hilsen Henrik..
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Hej

Bodil og jeg vil gerne deltage, men må melde fra til aftensmads-delen, da vi skal i byen om aftenen.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Supergodt at vi er ved at samle et "hold".... Der er stadig plads til flere... :lol: Søren.. Selvfølgelig skal du have hornet med, det er jo et kæmpehit.. Iver jeg håber at du kan få det til at passe med huskøb så du også kan være med...
Vi skal lige have de sidste deltagere ud af busken Ik ? ;-)
Mange hilsner YETI
Besvar