Lørdagstur til Vamdrup

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Mogens Dammand

Lørdagstur til Vamdrup

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

På et tidspunkt satte vi os for at prøve at komme ud og hilse på nogle af medlemmerne i klubben. En forårstur og en efterårstur.
Iver prøvede at lave en tur til Michael Jacobsen i nordjylland, men på grund af manglende tilmelding måtte turen aflyses.

Nu prøver vi så med en tur ned til Lars Kjelde i Vamdrup lørdag d. 26-09

Lars' oplæg er at vi mødes ved middagstid omkring Vejle, og finder et passende sted at spise den medbragte madpakke, og derefter kører en tur som ender i Vamdrup, hvor eftermiddagskaffen bliver serveret og har lidt hygge, hvorefter vi hver især drager hjemover, med tilbageblik på en hyggelig dag.

Håber på opbakning til denne tur, ellers prøver vi igen til foråret........... det gør vi alligevel :-D

Hilsen
Mogens
Niels

Indlæg af Niels »

ØV,øv øv!!! Der var ikke noget jeg hellere ville end at invitere jer alle til frokost med udsigt på min terresse, her i Vejle, og så futte en tur til vamdrup bagefter, men jeg skal til Ålborg den weekend, så det må blive en anden gang, med mindre turen kan rykkes en weekend frem til den 3. okt

Hilsen Niels
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Det passer desværre dårligt i min kalender, så jeg må vente til en anden go gang..Vh YETI
Alsen

Indlæg af Alsen »

jeg vil gerne med til Vamdrup og hilse på Lars Kjelde, men skal være i Holstebro igen kl 18. Så det bliver også ca kl 16.30 jeg køre mod nord.
vh Per
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Fint :ok:
Foreslår vi mødes ved den første afkørsel syd for Vejle-fjord broen kl 11,00.
Så vil jeg finde nogle små veje til Tørskind Grusgrav hvor vi kan spise vores madpakke.
Derefter fortsætte hjem til mig hvor der er kaffe mv. :kaffe:
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej

Jeg kan desværre ikke deltage da både min kone og jeg er ramt af arbejde denne weekend, men i må have en god tur.

Vi ses i næste weekend på Shelterturen. :-D

Hils Lars og Bodil fra mig. :-D
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Alsen

Indlæg af Alsen »

Det lyder godt Lars.
Jeg er der kl 11 ;-)
Niels

Indlæg af Niels »

Hvad var det for en vej I kørte fra Vingsted? Var det den der hedder Vingsted skovvej? Jeg mangler en god lang grusvej her på vejle kanten, og det kunne lyde som om I har fundet en!

Hilsen Niels
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

ja det var en dejlig tur. Det er jo gode mennesker at være sammen med. Og jo......vi blev jo lidt forsinket, så derfor var vi jo tvunget til at køre lidt frisk til :-P , men hver især bestyrer jo sit eget gashåndtag. Men det er afgjort super-super veje i det område.
Ja Niels det var Vingsted Skovvej og så kan jeg ikke huske hvad den anden hedder men går fra omkring Tørskind og til Binneballe. Den er også super. Jeg kører gerne med igen
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Niels

Indlæg af Niels »

Jeg tager lige en prøve tur i dag. Jeg glæder mig til at prøve en ny vej, og hvis der er løst grus, bliver jeg helt fjollet :lol:

Hilsen Niels
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

du bliver fjollet :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

og ved det godt Leif.....sving og grus er bare så sjovt.

Jeg er gerne med på en lille tur til Harzen næste år. Og er gerne med i planlægningen. Har som sagt været der nogle gange på mc. Gode veje, masser at mc-ister, gode og billige steder at overnatte og spise. Fantastisk natur.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Lars.

Nu er vejen testet og nyrevet ;-) I havde ret, det er en virkelig god og smuk vej. Det eneste problem med sådan en dejlig grusvej inde i skoven, er at man aldrig ved hvad der kommer om det næste hjørne. Jeg fik den op på 84 kmt, (kunne jeg se på GPS'en) men nok ikke ret længe af gangen! Jeg fandt derimod en grusgrav på vej retur til vejle. Jeg snakkede lidt med fyren i bulldozeren, og det var helt ok at jeg prøvede kræfter med bakker, huller, mudder og løst grus...uden modkørende! Det var super fedt, men hold da helt op, sådan en AT'er er tung i forhold til en 450 KTM :shock: Jeg skal have kåben af inden jeg skal der ud en anden gang, for hvis det skal være rigtigt sjovt, kommer den helt sikkert ned en gang eller to!

Hilsen Niels
Alsen

Indlæg af Alsen »

Hej Lars.

Tak for en rigtig god tur rundt ved Munkebjerg og grusvejen ved vingsted mm.
Det kostede godt nok et par briller men så kan man jo bare lærer at lukke visiret næste gang :shock: :shock: .
Lige som Leif og Claus vil jeg også gerne lægge billet ind til Hartzens turen næste år :-D .
God tur til USA.
MVH Per.
Alsen

Indlæg af Alsen »

Ja Leif.

En tur til Hartzen kunne være rigtig fedt.. Og så er man næsten halvejs til Italien. 8-)

Det Kan godt være jeg kommer ned og hilser på jer i weekenden. Der er kun knap 25 km.
Men det er nok den største jagt weekendt på året, så jeg er lidt presset..

god tur
Besvar