Hej Leif
Hvad var der sket? Jeg så dig på motorvejen syd for Vejle, men jeg kunne ikke nå at stoppe (140 km/t i ydersporet),
så jeg måtte til Fredericia Vest for at vende, og så tilbage til Vejle Syd for at vende igen, men da var du væk igen, og jeg havde ikke dit tlf.nr.
Synd du ikke nåede at komme til Brædstrup, jeg fik tanktasken i fredags, og da min kone kørte i bil fordi vi skulle have nogle ting med derover,
tog hun den med, så du kunne se den hvis du kom.
Træffet gik rigtig godt, med besøg af en "delegation" fra Norsk Sidevogn Klubb, dem kender jeg efterhånden en del af.
Leif fra Vonge havde lavet fællesturen, den gik bla. af en meget fin grusvej: Nygårdsvej/Højdedraget mellem Vinding og Bryrup,
jeg vidste ikke at der faktisk findes rigtige hårnålesving i Danmark!
St. Hjøllundvej mellem Hjøllund og Vrads var også sjov, helt lige, men med en masse små bakker, så der fandt jeg ud af at en Varulv også kan flyve!
Og nogle fantastiske hedelandskaber, den slags har vi overhovedet ikke på Sjælland.
En af nordmændene fortalte at sidevognsfabrikanten "Mobec" havde bygget sidevogn på en Varadero, et meget spændende projekt, må være den ideelle vintercykel!
Ombygget til kardantræk på både baghjul og sidevognshjul, og med ekstra gearkasse med bakgear, landevejsgear og terrængear, ialt 24 gear!
Se den på:
http://www.mobec.de/gespanne/superdrive/index.php