SHELTERTUR I OKTOBER 2009

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Niels

Indlæg af Niels »

Hej.

Det var sandelig hyggeligt at finde jer langt ude i skoven, sådan en våd
og stormfuld aften. Jeg håber ikke I blæste helt væk i løbet af natten. Jeg havde en flot, men meget forblæst tur hjem!

Hilsen Niels
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Alle

Indlæg af Søren Dahl »

Tusinde tak for en fantastisk god sheltertur - noget af det bedste længe - god planlægning Henrik - og fine lokationer.

Super godt arrangement, og SÅ fedt Bønne at du kom helt over fra Sjælland - og mega fedt Niels at du lige kiggede ud om aftenen, det var rigtig hyggeligt.

Der var naturligvis lidt mere praktisk arbejde i forbindelse med vejret, men vores pressenning klarede skærende og undgik også at blive brændt af, af en heroisk indsats fra indsatsledelsen (tror nok det var dig Tom der legede brandmand, ikke? :-D )

Dejligt med en følgebil Karina, som kunne klare alt den tunge transport af jerngryde og pressenning - det er luksus - desuden tak for lån af tøjet Peter, du får det så hurtigt så muligt igen 8-)

Tak til Jer alle sammen for en super god tur og et rigtig godt selskab!!!

Mvh Søren

-ps. har lagt en invitation til en tur ind under Turen går til.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Rigtig mange tak til den lille flok HARK´ere der trodsede vejret og gjorde det til en kanon sheltertur!

Godt selskab, god mad, nok vand og "andet". :lol:

Den er jeg med på en anden gang!

Billeder er lagt ud under linket: Bønnes HARK-billeder.

Jeg skal lige checke kalenderen angående din invitation, Søren.

Hvis det bliver, bliver det på vintercyklen.

Og så skal jeg se om jeg kan finde en egnet plads herovre på Sjælland, og et egnet tidspunkt, men det bliver først til foråret.

Så må vi se hvor mange sjællændere der er med på det, og om vi kan lokke et par jyder herover. :-D
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur

Indlæg af Søren Dahl »

Lyder godt Bønne - jeg er klar til at indtage Sjælland - når du kan køre til Jylland i dette vejr, har jeg godt nok ikke mange gangbare undskyldninger for ikke at kører til Sjælland - glæder mig til at se dig igen Bønne - og tak for pandekagerne - holdt op hvor var det godt mand!!! 8-)

Mvh Søren
Niels

Indlæg af Niels »

Jeg er helt sikkert også på til en tur over bæltet! Vi må have noget udveksling mellem fraktionerne igang;-)

Hilsen Niels
Besvar