Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Jeg har jo lige været på en 6 dages, ubeskrivelig fed tur på KTM EXC 450, på Island. Jeg er ved at skrive på en histoie om turen, men ind til da, kan I se billeder af turen på denne hjemmeside: http://www.bluemountain.is/photos/photo ... -customers
For hulen, jeg er blevet go' til at køre på grus (og lava, ikke mindst )
Det er som man tar' det. Det styrtede ned de to første dage, og så små regnede det de næste 1 1/2 dag, så havde vi sol 1 1/2 dag og så styrtede det ned og stormede det igen den sidste. Det var omkring de 10 grader, så det var ikke så slemt. I øvrigt er det lige meget om det regner, for man kører igennem så mange floder og vandløb, at man bliver plask våd alligevel
Konklusionen er at det ikke skader det mindste at det regner, det gør vejene bedre, og man undgår støvet fra dem der kører foran!
Det ser ud til at have været en rigtig fin tur!
Dét gad jeg godt..
Nogle af mine venner (som selv har disse 450 KTM´ere har været på en lignende tur til Spanien, hvor det også er ALT incl.
Jeg har lige lagt en film fra turen ud på "Tuben". Den er sikkert mest interessant for os der var med, men I skal da alligevel inviteres til at kikke med (og der må godt spoles )
Ja, Hjelmkameraet er et HERO, og så er der noget jeg har taget med mit Fuji kompaktkamera....også håndholdt, mens jeg køre
Vi havde lidt problemer med dug i kamerakassen, når vi kørte fra det varme lavland, og op på f.eks Hekla. Man kunne faktisk ikke se en disse pga dug. Og som det kan ses på filmen, er det heller ikke optimalt i regnvejr.
Der var skam en del "køren på baghjulet" det blev desværre bare ikke fanget på film, men hvis du kikker på billederne i linket i mit første indlæg i tråden, kan du se det på et billed der
Hvad mine egne evner angår, kom jeg aldrig videre end en power wheely
Niels skrev:Der var skam en del "køren på baghjulet" det blev desværre bare ikke fanget på film, men hvis du kikker på billederne i linket i mit første indlæg i tråden, kan du se det på et billed der
Hilsen Niels
Nå ja, det kan jeg egentligt godt huske at have set, nu jeg ser dem igen
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Regn på linsen vil jo være et problem, uanset hvilket kamera der køres med, men Hero-kameraet burde ikke dugge, hvis det er det der gør det, det skulle da være vandtæt.
Eller er det kondens pga. temperaturforskellen, så må der jo være luft imellem kameraet og huset?
Ved du iøvrigt hvilken model Hero-kamera det er, og er det den del af filmen der ligner "fiskeøje" der er taget med det?