Sheltertur 28-29 November.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Deltagere

Indlæg af Søren Dahl »

Nu er det ved at være ganske vidst :)

Indtil vidrer ser deltagerlisten således ud:

Leif (Go ven)
Iver (hvis ikke for dårlige vejr - gælder vist os alle samme :)
Henrik Hald (kommer - men måske senere)
Søren Dahl (sagde hunden)

Desuden tak til Jer andre som også forsøgte at deltage men som desværre har måtte melde fra :-) - vi prøver igen næste gang vi skal på tur :-)

Mvh Søren
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Håber i får en go' tur, jeg har jo stadig min første HARK sheltertur til gode...
Så glæder mig til at se nogle billeder og læse nogle røver historier!
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vejr og tur....

Indlæg af Søren Dahl »

Vejret ser IKKE godt ud lørdag - så indtil vidre ser vi lige tiden an.....vi beslutter fredag aften om vi kører til Henrik eller i Shelter - shelterne ligger også kun 10 km fra Henriks hjem :-)

- hold øje med forum fredag aften.....

Mvh Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Har været på omtalte plads, og den ligger dejligt med udsigt ud over havet. Der er selvfølgelig åbent fra nord/nordvest, men er vinden rigtig er det et dejligt sted.

Go' weekend
Mogens
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Leif, klingene nattefrost?? Har lige været på dmi.dk og kigge, der var der ikke noget med nattefrost, men derimod 5-8 plusgrader blæsevejr og regnbyger :-D :shock:

Hilsen Henrik..
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vi ser tiden an....

Indlæg af Søren Dahl »

Vi ser på det i morgen aften - så er vejrudsigten mere forudsigelig vil jeg tro :)

Mvh Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey gutter.

Må desværre melde fra, kunne ellers godt bruge en tur i shelter, med dårligt vejr, det har jo aldrig været en hindring.

God tur! Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur....

Indlæg af Søren Dahl »

Hej :)

Hej Iver - det er bare i orden - vi ved også godt hvorfor - sådan nogle nybagte husejere har alt andet lige nok at se til :-D

Glæder mig til næste års shelterture Iver 8-)

Nå - så er der beslutningen i morgen........ jeg er yderst demokratisk anlagt så hermed er beslutningen om vi skal på tur i morgen lagt over på Leif's brede skuldre - begrundelsen er, at Leif er den eneste der er tilbage ud over Henrik og jeg - og da turen er planlagt til at gå til Henriks og mit lokal område kan det ikke være mere rimeligt, end Leif bestemmer om han vil køre ud på de smalle jydske veje for at gøre Henrik og jeg selskab - enhver beslutning du måtte tage Leif er accepteret 100 % :-D

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Ah du er super go Leif.

Indlæg af Søren Dahl »

Ah du er super go Leif..... :-D

Vi mødes hos mine forældre kl. 11.30 - her vil vi blive trakteret med mad og hygge og godt sammenværd - herefter kører vi ud i "det blå" og viser dig lidt rundt i vores lokal samfund - vi laver fællesindkøb - og måske går turen forbi Henrik hvor vi vil indtage eftermiddagskaffen - vi kører derefter ud til nogle rigtig fine sheltere som ligger ved fjorden.

Mvh Søren
Senest rettet af Søren Dahl 28. nov 2009, 06:24, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak...

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif og Henrik

Et meget meget langt og yderst sandfærdigt referat af turen kommer her - det er næsten for barskt at offentliggøre - men jeg prøver nu alligevel:

Turen bød på en ekstrem lang og udmargerne hardcore off road fællestur, højhastighedsstyrt - sult - og tørst. Vi besøgte desuden nogle yders yders ubehagelige mennesker som var dybt dybt fornæret og på ingen måder ønskede at give bare så meget som en krumme mad på trods af vores yders pressede fysiske situation. Desuden gik vi ekstremt sent i seng - og stod super super tidligt op - hold kæft hvor har vi da været barske - det var faktisk heldig der ikke var flere med, for det niveau vi lagde for dagen var det nok kun de færreste der kunne have klaret - håber flere kan deltage næste gang - men tag Jer i agt - sådanne ture kan squ næste ikke anbefales med mindre man kan tåle ekstreme fysiske belastninger uden vådt og tørt i meget meget lang tid :lol:

Mvh Søren
Niels

Indlæg af Niels »

Pu-ha!!! det lyder som en virkelig slem tur, godt jeg ikke var med. Heldigt at I slap fra det med livet i behold...vi ses til næste sheltertur, det er jo tydeligt at I behøver hjælp ;-)

Hilsen Niels
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak for din suppert..

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Niels

En af dagens absolutte spidsbelastninger var, da de de første røde bøffer var stegt færdig - så skulle vi både hælde ris og whiskeysovs op, mens vi skulle holde øje med bålet og panden med 3 andre bøffer - det var squ stressende en overgang - så du må MEGET gerne hjælpe til næste gang, så vi undgår pressede situationer som denne :lol:

Mvh Søren
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

:lol: :lol: :lol:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej

Det var godt i havde en fin tur, jeg er ikke ret misundelig :-D
Men jeg må give Niels ret, det ser ud som om i mangler lidt hjælp, det ser vi på til forårets Shelterturer :-D

Leif, der er altså nogle HARK-medlemmer der kører om vinteren (men jeg kører jo heller ikke Africaner endnu ;-) ).

Men når du er så hooked på det, synes jeg da at du skal køre med til Frostskadetræf i Sverige næste weekend (se min tråd desangående) :-D
Du kan bo i mit telt, så skal du kun have sovepose, "Thyborøn-habbit" og øl med :-D
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej Leif

Tak, og i lige måde :-D

Ja, der findes mange undskyldninger ;-) , men de plejer gerne at have modsat fortegn, altså grunden til at folk kører i bil om vinteren :lol:

Tror nu at den vigtigste grund er at du ikke kan undvære Varaderoen, jeg har i hvert fald svært ved at undvære min.
Jeg har måttet tage min gamle sommercykel i brug, springet fra Varaderoen og til vintercyklen var for stort :!: .
Dén er trods alderen i bedre stand og styrer bedre, selv om der også er en verden til forskel mellem den og Varulven.
Og så længe det er plusgrader og de ikke har saltet, er der jo ingen problemer i det (bortset fra at den ikke har varmehåndtag).

Grunden til at jeg kører om vinteren er dels fordi jeg også synes det er sjov og gerne vil køre til nogle vintertræf, dels
fordi alternativet er at jeg tager bilen og min kone så skal tage toget, med dobbelt så lang transporttid til følge.
Eller en bil mere (som om jeg ikke har køretøjer nok :!: ), men så skulle jeg alligevel have en MC for at køre til fire-fem vintertræf,
hvilket så ville være tåbeligt, og så kan jeg jo lige så godt køre hver dag.

Med hensyn til svenskere, imponerer de heller ikke mig, men det er nu også nogle finner der er bosat i Sverige der afholder Frosten.
Heldigvis har de ladet knivene blive i Finland, men de er vældig gode til at holde deres alkoholtraditioner i hævd :beer: hvilket som
regel giver nogle meget festlige indslag i løbet af weekenden :shock: :!:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar