Sheltertur 28-29 November.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Sheltertur 28-29 November.

Indlæg af Søren Dahl »

Inspireret af den fantastiske HARK sheltertur vi lige har været på i weekenden 3-4 oktober, vil jeg gerne have lov at invitere på en tur den 28-29 november.

Tidspunktet er valgt udfra, at folk med standard forsikringer (1/3-30/11) også har mulighed for at deltage.

Turen går til en shelter vi bliver enig om, og konceptet er det samme som vi plejer - god mad, godt selskab og bålhygge.

Det er en tur som ligger sidst på året, så varmt tøj anbefales :-D

Tilmelding og forslag til lokationer her på tråden.

Mvh Søren
Niels

Indlæg af Niels »

Det er vel muligt at der er et godt shelter et sted omkring mols bjerge. Det ville være oplagt.

Hilsen Niels
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fint...

Indlæg af Søren Dahl »

Gode forslag :-D .

Tilmeldte:

Søren
Leif God Ven
Niels (tager dit indlæg som en tilmelding, ikke sandt?)

Mvh Søren
Niels

Indlæg af Niels »

Ja, jeg vil gerne med. Men med det sædvanlige forbehold, at det lige skal passe med det hjemmelige;-)

Hilsen Niels
kr

Indlæg af kr »

Hej Søren
Igen ville jeg meget gerne have været med, men det er den eneste weekend de næste 3 mdr. jeg ikke kan og kæresten forlanger at hun skal på tøse tur og jeg skal passe ungen :-(
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Hvis jeg ikke skal andet som jeg lige har glemt, så vil jeg gerne med!

PS: Tak for hilsnen Søren! Håber ikke du blev skræmt af ham den store, de passer godt på hende derude ;)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Casper....

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Casper

Selv tak :-D

Det var rigtig dejligt at se, at de passer på AT'eren - det gør det trods alt svære for folk med mere ubehagelige hensigter end jeg havde, at gøre noget. Tror faktisk ham gutten troede jeg var betjent :lol: han spurgte i hvert fald om den holdt parkeret et forkert sted - det mente jeg godt nok ikke den var :-D

Rigtig dejligt at høre du gerne vil med Casper 8-)

Mvh Søren
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Indlæg af JP »

Hej Søren

Kan desværre ikke deltage i shelterturen, har 2 julefrokoster i den weekend. Håber i får fint vejr!
Vi ses til foråret.

Hilsen Jørn
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

God ide at gøre shelterturen til en julefrokost, ærgerligt jeg ikke kan være med.

Ude i naturen, med masser af sild & ost , øl & snaps, samt bajere & brændevin (skidt med alt det andet, det er silden og osten man får brændevin til :!: )

Håber i får en god tur, er ikke ret misundelig :cry:.

Selvfølgelig er det et spørgsmål om prioritet... eller skal vi kalde det "langsigtet planlægning" :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Nå jeg melder fra! Kommer noget arbejde i vejen!
Firma julefrokost!!!!

Håber i får en god tur!!
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hvis ikke der er sne og is kunne jeg godt finde på at tage med :-)

Altid skønt med en dram i naturen, er der forresten nogen der ved hvor resten af min cognac blev af ved sidste sheltertur?

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Jan Jacobsen

Indlæg af Jan Jacobsen »

Hvis jeg tager i sommerhytten, kommer jeg ski over med rundstykker til jer søndag morgen...
Mvh Jan J
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej folkens, jeg regner også med at deltage, kunne da være ganske hyggeligt med en lille udflugt, med lidt god mad og hyggeligt selskab.. :-D

Mvh Henrik..
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Sheltertur

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg har talt med Jannie som har med udlåningen af Toggerbo shelterpladsen som vi har talt om, at tage ud til på vores novembersheltertur - men den er desværre udlejet i denne weekend - desuden er der en emsy nabo som holder MEGET nøje regnskab med hvem der er på pladsen, om de nu også er spejderrelaterede som de jo skal være etc. Den kategori går motorcykelfolket jo ikke ind under, så Jannie mener det vil give dem problemer at udlåne lejren til os godtfolk på motorcykler - og da vi på ingen måde er interesserede i at være til gene for nogle, vil vores fremtidig planer koncentrer sig om andre shelters, fik jeg naturligivs forklaret Jannie i diplomatiske vendinger :-) (det blev hun glad for :-D )

Henrik har en Plan B som lyder på shelterplader ved stendysserne - nærmerer informationer herom senere - da dette er skov og naturstyrelsens shelters skulle de være lettere tilgængelig(dog med risiko for at de er optaget). Desuden har Henrik også en Plan C - skulle vejret være så dårlig at alt andet fejler kan vi samles hos Henrik, som også tidligere har lagt hus til ved generalforsamlingen. Hvis dette rigtig flotte initativ skulle blive aktuelt pga. vejrforholdene, skal der tages højde for, at Henrik formenteligt først er hjemme sidst på eftermiddagen, men herfra vil der også være overhængende fare for god mad(fælles indkøb), skurvognssnak, alkohol og generel brændeovns hygge i Henriks hyggelige hjem. :beer:

Glæder mig allerede - uanset hvad bliver det en succesoplevelse 8-)

Tak for det fine initativ Henrik. :ok:

Mvh Søren
Niels

Indlæg af Niels »

Hej alle.

Jeg er desværre nødt til at springe fra. Der er simpelthen for mange aktiviteter den weekend. Jeg kan så henlede opmærksomheden på mit indlæg om legedag i Vandel. Man kan jo altid smide cyklen på en trailer, hvis det er for koldt til at køre hele vejen, ellers forsikringen ikke dækker vinterkørsel.

Mvh Niels
Besvar