Lørdagstur på Sjælland 10/10-2009

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Hov forresten.......
TILLYKKE til Christian med den snarlige familie forøgelse dkflag4
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Ja, TILLYKKE til Christian og familie

Vi glæder og til det nye medlem i HARK i februar 2028 ;-)

Der er video fra vores tur på YouTube : http://www.youtube.com/user/lykkedal#p/ ... oocmzjLoJk
Christian Lau

Indlæg af Christian Lau »

Hej Drenge

Takker for hilsen, det var sødt af Jer..
Vi glæder os rigtig meget, og prøvet at bekymre os så lidt som muligt, efter sidste omgang..
Men fruen har det godt, hun vokser fint og ser bragende godt ud!
For at det ikke skal være løgn, så "venter" vi også en lille hundehvalp slut november... Så det ser vi også frem til.. Faktisk skal vi på søndag til Sverige og se den for første gang på søndag, hvor den så er 3 uger gammel...
Det ærgede mig,at jeg ikke kunne nå med på turen sidst... Men hvor er det dejligt at høre I havde en god tur.. ;-)
Der er ikke mange der kan hamle op med vores "Tur guide af 1.grad".. :lol:

Rigtig mange hilsner herfra
Christian

-i morgen tror jeg Afrikaneren skal luftes, det er ved at være længe siden.. Sidste gang var jeg dog så heldig at ligge bag en "Zenvo", den nye dansk byggede superbil til den nette sum af 16.000.000,- på danske plader......
Dog måtte jeg opgive den, da vi ramte motorvejen.. På tilkørslen forsvandt den, tiltrods for at jeg gav Afrikaneren alt det håndtag jeg kunne....... :lol: :lol: :lol: (hvilket ikke var meget i forhold til det Zenvo´en kunne levere... hehehe
Besvar