Legedag i Vandel

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Niels

Legedag i Vandel

Indlæg af Niels »

Hej

så er der mulighed for at få julemudder mellem knopperne!

Jeg vidersender hermed en invitation jeg selv har fået. Det ser rigtig sjovt ud, og jeg skal helt sikkert med. Jeg håber vi ses!

Hilsen Niels

Lørdag 19/12 er der mulighed for at jerne rundt på Vandel området (15 km. fra Vejle mod Billund).
Altså at få lov til at køre off road på området.
Ikke noget løb eller konkurrence, blot uforpligtende hygge. Det kræver ikke licens, og I kan invitere alle dem i orker.

MEN det er via KS Motor i Vejle, og det koster at leje området.
Derfor har KS bedt os melde tilbage INDEN 1 uge om der er interesse.

HVIS JA: Send mail til Torben hos KS: ts@ks-motor.dk

at du vil komme.

Der inviteres alskens andet godtfolk med knopdæk og motard, så det bliver en blandet flok på området.
Så snart KS har fået respons fra alle sider kommer der melding om det bliver til noget, og hvis ja, hvad det koster at deltage.

I kan se lidt mere på www.dormck.dk under Vandel Legedag.

Der kan I liiiige få kørt lidt kalorier af, så der er plads til julemaden....

Mange hilsner


Dan Uno / 23646588, DORMCK
Niels

Indlæg af Niels »

Nå men det ser ikke ud til at der er den store tilslutning her fra klubben...så der er ikke nogen der bliver kede af at det alligevel ikke bliver til noget (i denne omgang)

Det ser der imod ud til at der vil blive anlagt et fast endurospor i løbet af 2010, så der skal nok blive mulighed for at komme ud at køre i mudder på den gamle flyvestation. Mere om det senere!

Hilsen Niels
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Det lyder da ret interessant....

Er klar på lidt hygge med påmonterede StoneKing eller lignende.

Hvis sporet bliver a la WildWest, får vi varmen på en ATér, ellers har jeg en GasGas endurocykel som nok snart skal luftes...

Vil gerne have sporet lidt mere tørt end det er i øjeblikket, men banen er vel heller ikke anlagt endnu?
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Niels

Indlæg af Niels »

Nej, den er stadig på tegnebrættet. Jeg har hørt om et spor på 12 km. men det er ikke noget jeg er sikker på. Jeg skal nok skrive mere om det så snart jeg ved noget!

Hilsen Niels
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Herligt..

Det ser jeg frem til.....

Måske kan vi lokke lidt flere Harkère med. Udover det er ret så sjovt, er det
jo også godt at få trænet lidt kørsel udenfor "Fast banet vej".

Tror at jeg har godt af at tumle lidt med ATéren, og den er faktisk slet ikke så dårligt til at klare sådanne spor.

Der er jo også et par Varaderochauffører der er habile gruskørere. Hyggeligt hvis vi kan få jer med også..... kkj8
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Opretter lige en ny streng vedr. en 30 km. tur på Mols, for ikke at forpludre dette indlæg.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Besvar