Sheltertur 20-21 Marts

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Sheltertur 20-21 Marts

Indlæg af Henrik Hald »

Hej folkens, så er foråret forhåbentlig lige om hjørnet :-D
Vil gerne invitere alle forårsfriske Hark"ere på sheltertur d.20-21 Marts der er som sædvanlig stor risiko for godt selskab, bålhygge og god mad :-D :-D
Turen går til området omkring Vejle og Fredericia, så er der heller ikke så langt at køre hvis der skulle være et par forårsfriske Hark"ere på Fyn eller Sjælland :-D
Nærmere information om turen følger snarest..
Tilmelding her på tråden.. :-D

Hilsen Henrik..
Niels

Indlæg af Niels »

Det er jo mit "hood", så hvis der er brug for lidt lokalkendskab er jeg helt sikkert til rådighed. Under alle omstændighed er jeg at finde ved lejerbålet med både Cubaner og Africaner :-D

Hilsen Niels
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vejr

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg tager naturligvis med hvis vejret er bedre end nu - tåler ikke så nemt det kolde vejr - men er vejrguderne kommet i forårshumør er jeg med.

Mvh Søren
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

ja vi må da håbe vejret snart bliver bedre.
Desværrre er denne weekend optaget, så jeg kan desværre ikke deltage.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Vi er selvfølgelig med.....

Ser frem til en skøn forårs weekend, i hyggeligt selskab og med lidt godt til ganen.

Peter & Karina
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Jeg har skrevet shelterturen i kalenderen, men jeg skal ærligt indrømme at når jeg kigger ud af vinduet lige nu og udsigten til -10 grader i nat så er det ikke særligt fristende. Men vejret kan jo heldigvis skifte hurtigt... Vi får se.. ;-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey folks.

Jeg regner med at tage med på sådan en dejlig tur :-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Jeg er også frisk, hvis vejret er til at overkommet og jeg får ordnet det sidste på cyklen.

MVH
Kasper
Haze63

Hur ser det ut ?

Indlæg af Haze63 »

Blir det av ?/ Is it still on ?

Adress ?/ Meeting point, adress ?

55.877041,10.009234

Maybe maybe :-)

/ Haze63

http://www.hoorc.org/portal.php
Senest rettet af Haze63 10. mar 2010, 10:42, rettet i alt 1 gang.
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej folkens, dejligt at der er ved at komme nogle tilmeldinger selvom foråret ikke lige er slået igennem endnu.. :shock:
Jeg har fundet en fin lille plads, godt nok lidt længere mod nord, den ligger på Vorsøvej lidt nord for Horsens, med udsigt ud over Horsens fjord, på koordinaterne 55 52 37 99 N 10 00 32 29 E
Mødested for dem der kommer nordfra er Kvickly Nørregade 6 8300 Odder, kl.1300, der regner jeg med at vi handler ind til noget aftensmad, og derefter kører til pladsen, dem der kommer sydfra mødes vi bare med på pladsen..
Der er desværre kun en shelter på pladsen, men jeg tager mit telt med, og hvis i der har mulighed for at tage telt med, gør det, er der sikkert plads til alle :-D
Har i spørgsmål eller noget andet er i meget velkommen til at ringe til mig på 40182548..

Hilsen Henrik.. :-D
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Henrik.

Det er muligt at jeg er GPS mongol, ellers er min Zümo det! Hvilket "grid" skal jeg bruge?
Jeg kan ikke finde et format der passer på 2x 8 cifre! :-?

Hilsen Niels

PS: jeg har fundet mange fine steder, nogle helt i mongoliet, med de koordinater. Det nærmeste jeg kom var ude midt i Horsens fjord!
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Niels..

Tja.. der kan vi nok lave en mongol klub.

Prøv at finde det på GoovleJord. Så kan du plotte det ind på GPSéren, og wupti, så er du der næsten med det samme.

Ellers giv mig et kald, så skal jeg guide dig videre..
Senest rettet af Peter AT 09. mar 2010, 14:51, rettet i alt 1 gang.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Nu er jeg jo i gang med at rode rundt på GoovleJord, så jeg forsøger lige at lave en kørselsvejledning.

Fra Horsens.
Kør af Oddervej mod Odder, ca . 7 km., til du når Søvind.

I Søvind drejer du til højre ad Sandbjergvej. Følg denne ca. 500 mtr. til vej Y.

Drej til højre ad Vorsøvej, følg denne ca. 1,6 km., til P-plads.

Shelteren findes bag Vest side af P-plads.


PS.
Husk telt, søm og muggert. De sidste 2 er fordi jorden er frosset og du ikke kan få alm. pløkker møvret i ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

Niels skrev:Jeg kan ikke finde et format der passer på 2x 8 cifre! :-?
Mon ikke bare du skal tage de to sidste af, så? Jeg skyder på, at det er lige her - altså N55 grader 52 minutter 37 sekunder, E10 grader 00 minutter 32 sekunder (WGS84).

mvh Kåre
Niels

Indlæg af Niels »

Jeg har fået styr på GPS halløjet, så jeg skal nok finde frem, ellers går jeg efter røgen fra bålet og lugten af havanesere;-)

Hilsen Niels
Besvar