turen på arbejde

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Gæst

turen på arbejde

Indlæg af Gæst »

Hej med jer, nu vil jeg fortælle om min tur på arbejde fredag morgen d 4-3. Det var nemlig rigtig koldt den morgen. mellem minus 12-15 grader.. uha uha, så skulle jeg have de lange underdrenge på, og varmen i håndtagene var skruet op på max.. top nice med sådan noget morfar-skidt. Nå men jeg lagde hårdt ud hjemmefra med en tur igennem grusgraven som det jo hedder sig når man er mudderpsykopat som jeg. Jeg væltede ganske vist og bøjede styret ret meget, men jeg tænkte.. hvad fanden, jeg vil jo ikke skuffe gutterne i klubben, så afsted det gik videre. Jeg væltede ganske vist kun den ene gang. Men det var jo også nok, styret blev jo bøjet, så det var lidt underligt at køre. Men hvad, vi har jo kun det sjov vi selv laver, så jeg tog den igennem et par villahaver i bedste mudderpsykopat stil... bare lige for at vise de gamle indtørrede nisser i byen hvem der er kongen.. Far her.
Nå, men jeg kom da på arbejde efter en ganske spændende morgen tur.. varede godt nok kun ti min, men jeg giver den jo også gas.. den skal fandme ha', skal den ;-) Og så opdagede jeg at jeg havde slidt et næsten nyt knopdæk ned... sikke noget med de knopdæk. Turen hjem igen var også ganske spændende på sådan et tyndslidt knopdæk, men den fik nok gas og så var jeg glad.

Sådan går det næsten hver morgen jeg kører på arbejde, for der skal sgu ske noget. og ikke to dage er ens, altid en ny have at fræse op. Og jeg kører stærkt sgu, så de fanger mig aldrig, og da nummerpladen er helt mudret til er den jo også bare i vinkel.
For fanden jeg er en helvedes karl, sgu 8-)

Det skal lige siges at jeg reddede styret med en kæmpe stor hammer og en skruestik. Så fik den fandme hva den sku ha'. Det er jo ikke hver dag jeg kører på arbejde at jeg bøjer og ødelægger ting på kværnen.. meen jeg gør hvad jeg kan.


Mudderpsykopaten
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hi hi

Indlæg af Søren Dahl »

Du er total bløe ;-) Det er herre fedt - bare du ikke kommer noget til på den frosne jord - ved af erfaring af den gør ondt at lande på!

I dag kører jeg en lille tur her over middag sammen med Hald - det bliver herligt, OOOOG en anelse koldt! Tror jeg skal have mit polar outfit på i dag i kraft af 2-3 T-shirts 2xthermotrøjer + tyk trøje etc. det er vist ikke mere end -2 grader på nuværende tidspunkt, så det bliver rent luxus i forhold til sidste søndag - da var det -5 grader ;-)

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Søren, du er sgu lige så naiv som en 15-årig tøs. ;-)
Besvar