Fællestur 13. marts

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fællestur 13. marts

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

På søndag er vi nogle stykker som kører en fællestur på Djursland - sig til hvis I vil med...... så planlægger vi lidt nærmere............



MVH Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Søren.

Alpen står delvis adskilt da jeg har sat ny kæde på, så jeg tager ikke med på søndag+ at jeg blev opereret for brok i torsdags, og nok skal holde mig i ro, og får en del smertestillende!

Men det er begyndt at klø i højre hånd, specielt når solen skinner :-) Men i må have en god tur:-) Giv den lidt gas fra mig :-)

Mvh Iver
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Iver.
Jeg gik rundt og troede, at brokoperationer kun var for gamle mænd.
(ku' ligesågodt selv sige det - ellers havde Tom helt sikkert været der)
Ikke, at jeg selv har været turen igennem - men, min morfar engang...

Jeg kunne faktisk godt finde nogle personer, som måske skulle overveje dette indgreb: mod brok...... men helt fint Iver, nu får vi nok ikke mere ballade med dig :-D

God bedring Iver - vi tænker på dig og din højre hånd, i denne svære tid..

Hilsen
Torben Vester
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

- så nu mangler vi bare, at få kastreret Tom............
(havde engang en hund der opførte sig omtrent som Tom - og det hjalp)
Torben Vester
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Av av....

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Iver

Rigtig god bedring - ja du skal i hvert fald ikke ud og fryse når du lige er blevet opereret for brok - min gamel far blev opereret for en del år siden - og han virkede ikke særlig godt lige efter og den næste uge frem - så tag den med ro - men vi glæder os til at du kommer på fode igen.....

Vi skal nok give cyklerne en ekstra gang på kagerullen for dig Iver......

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja, få mig kastreret. Så jeg kan blive ligesom resten af klubben...

UDEN NOSSER ;-)

HA HA.. tag den du gamle :-P
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Virkeligt godt svaret Tom - paa en eller maade saa kommer man til at holde af dig - sgu :-P

Du kigger vel snart forbi og faar den oel, du skulle have haft i torsdags..??

Torben
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hvad mener du med "på en eller anden måde???

Man kan da kun holde af mig ;-) ... SGU

ang. den bajer, jeg siger jo mange tak. Men mandag eller tirsdag skal kværnen jo til Probike i århus 8-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Aastrup

Hvis du skal til Probike i ugen skal vi lige mødes så du kan få Torbens varmehåndtag med sydover, samt de penge han har indbetalt for meget! Er du med på den? Og hvad siger du til det Torben?


Mvh Iver
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Iver og Tom.
Jo, det ville vaere helt fint, men nu ingen panik - jeg mangler ikke haandtagene....
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fællesturen

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Det blev til en lille tur på ialt 75 km i dag i ret kraftigt snevejr. Henrik og jeg startede med at kørte en lille tur i Vivild omegn. Henrik som er godt kendt i området fandt en meget lang grusvej som vi brugte ca. en halv times tid på at komme gennem - Henrik klarede sig Ok på sine nye meget grove all roader dæk, mens mit Metzler Enduro 1 fordæk samt Pirelli MT 60 bagdæk overhovedet ikke kunne bide. Det var som at komme ud på en skøjtebane, og et enkelt sted hvor der var en ret stejl bakke gik alpen på begrænseren med spinnende bagdæk uden overhovet at flytte sig ud af stedet. Jeg forsøgte selv i 5 minutter at komme ud af stedet ude held. Det eneste der skete var at jeg fik lavet bunden TOTAL glat så det faktisk blev meget værre. Endelig kom Henrik mig til undsætning og jeg fik et skub i den rigtige retning. Det ville nu være rart at have haft et sæt hardcore pigdæk på!

Da vi endelig var komme på asfaltvejen igen kørte vi ud mod Peter - men da vi nåede til Rosenholm slot vente vi om igen og kørte hjemad igen - det var blevet lidt for farligt at køre på offentelig vej - vejene var extremt glatte og på alm vej dur 1 gear i tomgang ikke. Vi havde desværre også en lidt kedelig oplevelse, da en yngere billist havde meget svært ved at acceptere at vi tog den lidt med ro pga. glatføret. I et vejkryds kørte han op på siden af os, selv om han ellers lå bagers, og lavede en meget farlig situation, da han valgte at køre ud før os. Havde vi ikke set dette, havde ham med sikkerhed kørt os ned - sådan en idiot, bare fordi han skulle bruge et halv minut mere på vejen!

Peter, vi kommer en anden dag og får den kop kaffe ;-)

MVH Søren
Besvar