Nye spaendende opgaver.........

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Torben.

Skønt at høre fra dig igen, der har været alt for stille fra din kant!!!
Trist at i har måtte lukke den ene restaurent, men sådan er tiderne jo desværre :-( Nedgangen kan også mærkes her i dk, men så længe folk snakker om krise, bliver folk jo bare bange og bruger færre penge, og så kradser den jo mere.......

Måske vi kan hjælpe den kinesiske økonomi med at købe lidt safariskjorter derude, har du fundet ud af noget med dem????

Håber vi ses en dag, mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
John

Indlæg af John »

Godt at høre fra dig/jer i Kinesien. Trist med Little Mermaid, men måske der kommer gang i den igen, det håber jeg. Det var hyggeligt at sidde på "balkonen" og spise dansk morgenmad :-P :-P
Tja, krisen kradser jo alle vegne, og alle aviser er fyldt med det. Jo mere der skrives jo værre bliver det næsten, så måske skulle ordet krise forbydes de næste 2 år ;-) Heldigvis er vi nogle som ikke risikerer jobbet, så jeg tænker egentlig ikke så meget over det, og forsøger at holde forbruget oppe, så alle presser(vinpresser) kører på fulde omdrejninger. Heldigvis.
Godt at høre at pumpen kører som den skal. Det med trætheden kan jo også skyldes alderen ? :-)
Jeg håber at jeg bliver klar til mc sæsonen 2009. Havde troet at et brækket håndled var på plads igen efter et par måneder, men jeg er blevet møj klogere - sur røv. Nåh, håber det bedste. Det ku' ellers være fedt med endnu en "Mongoltur" og så på nye maskiner :roll: :-P
Har lige læst i avisen at der er faldet sne Beijing, hvilket åbenbart er sjældent, og at dette er den første nedbør siden slutningen af oktober. De skriver at det skyldes ampuller med sølviodid der er hældt ud over skyerne :idea: Jeg føler mig hensat til et Georg Gearløs påfund i et Ander And blad fra 60'erne, som jeg har stående et eller andet sted i kælderrodet ;-)
Mange hilsner og fortsat go' vinter fra mig
Bigfoot
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Kinesien

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Rigtig dejligt at høre fra dig igen, Torben. Altid rigtig spænende at høre hvordan det går i Kinesien.

Lidt filosofi ang. den økonomiske nedgang..... håber den får folk til at få et pust af den ægte glæde, der er i det at sætte pris på de ting man ejer og kan lige nu, frem for det man håber på at kunne opnå gennem vækst af egoet gennem overdrevet materialisme, som vi har været vidne til det sidste par år...... lige så snart egoet bliver gjort mindre (folk har færre penge) kalder vi det krise - jeg synes det må være en befrielse at kunne glædes over det man i forvejen har og kan.... - jeg behøver f.eks ikke mange penge for at finde lykke blandt de dejlige mennesker der befinder sig i denne fantastiske motorcykel klub.....

Glæder mig enormt meget til at høre mere fra dig Torben.... 8-)

- hils mange gange, og held og lykke med motorcykelprojektet 2009 :-D

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

....

Indlæg af Søren Dahl »

Men når det så nu er sagt .... :lol: .... så er det fandme ærgeligt at jeg ikke har penge nok til at komme på en ny Mongol tur - det kunne bare være det største i hele verden at mødes med alle mongolerne fra Århus kanten, Ryom, Fynsland og Kinesien og kværne tværs over stepperne med et kørende køleskab i hælene - fuck hvor var det fedt mand!!!!!

Mvh Søren
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Hej Torben
Håber i har fået styr på div. restraurant'er (penge tilbage, og færdigbygget)
Og så håber jeg selvfølgelig ikke du har alt for meget tid til at køre på motorcykel :lol: , da det jo betyder at der ikke er så meget gang i restaurant'en :-( . Jeg mærker personligt ikke så meget til krisen, men jeg er jo også så heldig at have et arbejde. Jeg har lige været på kursus, og der var flere der var sendt på fordelig (defor på kursus), så ingen tvivl om at Danmark også er ramt.
Var tolderne i øvrigt blinde :roll: eller skulle de "overtales" :shock: :lol:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar