Klar til tur!!!

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
kr

Klar til tur!!!

Indlæg af kr »

Hej alle offroader...
Nu hvor foråret er lige om hjørnet. Vil jeg bare lige sige at jeg er med på at køre nogle gode ture i min ferie både til Sverige, Bornholm og Danmark vestkyst som der har været snakket om i forummet i en perioden.
Kørte selv på Rømø's strand for et par år siden og det simpelthen for fedt at køre i sandet, der hvor tidevandet har været og mærke man letter når der kommer en lille sandbakke 8-)
Jeg er en af dem som nok har været lidt passiv, men er lige flyttet i hus for nylig og har derfor været optaget af andre ting. Kommer tid kommer lyst så skriv lige hvis vi skal køre en fællestur i den nærmeste fremtid. Ellers ses vi til stiftende general forsamling...
Gæst

Indlæg af Gæst »

vil det sige at du rent faktisk KØRER OFF-ROAD på din TA?? er du sindssyg mand ;-)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Kenneth.

Rigtig dejligt at du får tid og lyst til at være med.

Vi har faktisk nogle ture, som både gir en på opleveren, og samtidig er ret hyggelige. Uanset om du er til meget asfalt eller grus, kan du let finde nogle ligesindede her i klubben. Tar selv på tur her i weekenden sammen med OffRoad Klubben, som nok er lidt mere hardcore.

Hvis du kender nogle små listige grusveje eller lignende, er vi nogle stykker der hungrer efter nye spor.....så inviterer du, kommer vi.

Jeg vil selvfølgelig gerne vise dig nogle af de grusveje vi "ejer" her i pastoratet. (Århusområdet)

Gi et kald næste gang du skal ud.

HugOgDask
Peter
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Kenneth

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Kenneth

Vi kører faktisk en fællestur den 2 april til Skagen og vesterhavet - og du er MEGET velkommen. Jeg har endnu ikke fået noget resons fra folk som vil med - meeen der er jo også nogle dage endnu........... ;-)

MVH Søren
kr

Re: Hej Kenneth

Indlæg af kr »

Søren Dahl skrev:Hej Kenneth

Vi kører faktisk en fællestur den 2 april til Skagen og vesterhavet - og du er MEGET velkommen. Jeg har endnu ikke fået noget resons fra folk som vil med - meeen der er jo også nogle dage endnu........... ;-)

MVH Søren
Hej Søren
Ang. skagen tur så har jeg været ved at kigge på det og pga. turens varighed og andre ting jeg skal have lavet i weekenden, bliver jeg nok nød til at melde pas. Men er helt sikkert med hvis det ligger i min ferie eller lidt tættere på. Så op nordpå kommer jeg nok først til Skagentræf.
Ps. Fedt initiativ 8-)
Besvar