HARK sommertræf på Touring Campen...

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Tidligere_medlem_1

Re: HARK sommertræf på Touring Campen...

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Peter AT skrev:
Forhåndstilmelding :

Peter AT
Søren Dahl
YaKnudsen
Lykkedal
Jørn P
Iver
Leif
Henrik Larsen
Henrik Hald
Nikolajsen
Leif G


Skal nok opdatere hvis i tilmelder her på strengen.....

Jeg er med.
Følges med Yaknudsen og Nikolajsen.
Rotax 655

Re: HARK sommertræf på Touring Campen...

Indlæg af Rotax 655 »

Jeg kan læse at HARK folket fra Sjælland er i tvivl om de når rettidigt frem til Campen til fællesturen lørdag kl. 14. Betyder det at der bliver mulighed for at køre to fællesture :-D Da vil jeg gerne tilmelde Africaneren til begge.
Jeg har aftalt med mit barnebar Nicklas 12 år, at vi pakker så meget vi kan have på den lånte Africaner og kører til MC Campen fredag eftermiddag. Vi har jo et kompliceret telt at rejse ;-) Skulle det blive voldsom regnvejr afventer vi en periode med tørvejr da Nicklas endnu ikke helt har MC tøjet i orden. Hvilket kan betyde vi først kommer lørdag formiddag.

Nå vejrudsigten ser jo fin ud indtil torsdag, så mon ikke sommeren er ved at indfinde sig.
Skulle fællesturen svinge forbi Sletterhage Fyr med den flinke ISmand vil det helt sikkert være en ++++kvalitet, skulle jeg hilse fra Nicklas og skrive.
Jørgen Markussen

Re: HARK sommertræf på Touring Campen...

Indlæg af Jørgen Markussen »

Hej HARK medlemmer

Som ny medlem glæder jeg til at møde jer og jeres prægtige maskiner på campen i weekenden.

Hilsen
Jørgen Markussen
jalp

Re: HARK sommertræf på Touring Campen...

Indlæg af jalp »

Jeg er kommet på denne liste, men der er kun en forhåbning. Jeg vil gerne møde i gæve gutter og håber det lykkedes. Hvis ikke så ha¨´ en god weekend :beer:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: HARK sommertræf på Touring Campen...

Indlæg af Nikolajsen »

Hjemme igen 18.15, efter en, rent vejrmæssig, bedre hjemtur, end udtur (jeg blev ikke våd igennem tøjet på vej hjem :lol: )
Tusind tak til alle for, som sædvanlig, en hyggelig weekend. :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Rotax 655

Re: HARK sommertræf på Touring Campen...

Indlæg af Rotax 655 »

Jae Jae ich bin so geil :-D Tak for hyggeligt sammenvær og tak til Iver og co for underholdningen, kaffe m.m. Tak til den Sjælandske fraktion for smagsprøver på Rom fra Peru og tak til Jens Lykkedal for et par hyggelige dage med MC ture fra Vejle og Djursland. Og en helt special tak til Niels der gjorde det muligt for mig at deltage - Måtte han få sin KTM tilbage i en fart og i god stand.
En lille godt rystet håndholdt film i dårlig kvalitet blev det til i mellem bygerne. Jeg har faktisk filerne i en meget højere AVI opløsning hvis nogen skulle ha lyst til at leget lidt med dem,.( i HARK regi) Skal de være velkommen. Min PC har 1GB hukommelse og hverken hukommelse eller internetforbindelsen magter det.


http://www.youtube.com/watch?v=XRaPKi4vzww


Leif-H
Tidligere_medlem_1

Re: HARK sommertræf på Touring Campen...

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Her er linket til Leif-H's YouTube
God video Leif

Tak til alle for en hyggelig weekend og nogle gode ture.

Jeg fik kørt 1.018 km. fra torsdag kl. 14:00 til jeg var hjemme igen søndag kl. 18:10 :ok:
Rotax 655

Re: HARK sommertræf på Touring Campen...

Indlæg af Rotax 655 »

Tak for hjælpen med linket Jens, der er nu fejl på siden pt. så jeg kan ikke tjekke det, men det er jo nok OK når du har lavet det ;-)
Jeg synes også det er et par gode film du har optaget, jeg under mig lidt over forskellen på optagelserne ved MC kørsel. Dine optagelser virker jo helt rolige når man sammenligner, nå jeg fik vis heller ikke slået billedstabiliseringen til, det er nok derfor. Eller måske fordi jeg ligger i jetstrømmen fra Peter AT´s udstødning. Jeg har et lydkort og 5 højtalere + subwoffer koblet til PCén og der er drøn på bassen når Peter gir den gas under fællesturen 8-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HARK sommertræf på Touring Campen...

Indlæg af iver »

Hej alle der var med på sommertræffet......

Tusind tak for endnu en skøn HARKoplevlese, det er altid fedt at se gamle venner og møde nye, tak til gutterne jeg var på madhold med, skal nok koge sovsen længere ind næste gang :!: Tak til sjællænderne for god hygge, kaffe og røgtobak, og tak til alle der var der håber vi ses næste år, og helst inden :-D

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar