Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af yaknudsen »

gaffa skrev:jeg har så lige en bekendgørelse jeg har fået mig en tenere den vil dog ikke findes på selve pladsen :yamaha:
:beer:
Tillykke med din Tenerè. Finere eksemplar til prisen kan man næppe finde nogen steder :!:
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Rotax 655

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Rotax 655 »

Glæder mig til træffet. :ok:
Jeg sejler fra Århus fredag morgen kl. 07 med Kalundborgfærgen - og returnere Søndag med afgang fra Kalundborg til Århus kl. 17.00

Er det ved JØ jeg skal købe en brynje eller er der andre cross forretninger i nabolaget?
Senest rettet af Rotax 655 11. aug 2010, 18:33, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Nikolajsen »

gaffa skrev:lykkedal og gaffa handler ind og der blir opkrævet guld vi tager ikke dankort :shoot:
Hva satan :shock: koster det penge ;-) . Det står der ikke noget om i programmet :snydt: ;-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af yaknudsen »

Nikolajsen skrev:
gaffa skrev:lykkedal og gaffa handler ind og der blir opkrævet guld vi tager ikke dankort :shoot:
Hva satan :shock: koster det penge ;-) . Det står der ikke noget om i programmet :snydt: ;-)
Hvis du kan nøjes med postevand og medbragt brød, så kan du vist sagtens klare dig uden at skulle have tegnebogen op af lommen. :-D
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Tidligere_medlem_1

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

"ROTAX"
Dejligt du først skal med færgen kl. 17:00. Så kan du hjælpe mig med oprydningen :ok: - Plænen skal rives og trimmes (ca. 4.000 m2)
Samt fodring og luftning af hunden, hvis vi overhovedet kan komme i nærheden af den. (Bister og utilregnelig)

Nej det bare gaz...

Den er ikke utilregnelig :lol:

Vedr. Brynje: Jeg har lige købt denne "Richa helbrynje" hos Westside Racing Service , Møllevej 14, 4460 Snertinge
Dorte skal teste den på søndag til "Sønderjysk terræncross/ enduro DM 2"
Rotax 655

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Rotax 655 »

Hundekiks kan jo skaffe mange firbende venner, så mon ikke det går, jeg har vist et par stykker tilbage. Jeg hjælper naturligvis gerne med oprydningen, og er der andet jeg kan gøre siger i bare til.

Jeg håber der kan blive tid i weekenden til at skifte det foreste tandhjul fra 15 til 16 T og måske hele kædekittet. Jeg ville også gerne ha Scotoileren til at fungere, da jeg skal til Norgen med en kammerat på MC når jeg kommer hjem fra Sjælland.

Tak for linket til Brynjen, jeg tror måske denne her passer mig bedere:

http://www.scoyco.dk/product.asp?produc ... ttrib1=156

Så jeg vil nøjes med at finde min regnjakke frem og håbe på det bedste - måske knopdækkene kan klare Dortes våde græs 8-)
gaffa

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af gaffa »

hej Leif den brynje du linker til fra scoyco manden der hedder claus og er ualmindelig flink
den har jeg gode erfaringer med dog er den med nylon i nettet der holder delene sammen
men du kan prøve min når du når til sjælland



mvh Torben
Tidligere_medlem_1

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

yaknudsen og jeg har været ude og rekognoscere i området

http://www.youtube.com/watch?v=fObC5YRllPU
Rotax 655

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Rotax 655 »

Hej Torben
Jeg har fået lov at aflægge firma Eg et besøg, da jeg er lidt i tvivl om jeg kan krænge min luksus krop ned i de "fjernøstlige" XXXl størrelser.
Så det tilbud vil jeg benytte mig at - fint du siger OK for sælgeren :ok:
Christian Lau

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Christian Lau »

Hej Jens (og I andre)

Kan du ikke lige slå på tråden til mig imorgen fredag???
Jeg ville rigtig gerne forbi og hilse på, men kan desværre ikke blive.. Men turen derop, lige hilse på, turen hjem vil jeg ikke misse...
Du skal ikke ringe mellem 05.00 og 08.00 dér er jeg på is til ishockeytræning .... ;-)


Mange hilsner
Christian
Senest rettet af Christian Lau 13. aug 2010, 09:39, rettet i alt 1 gang.
Rotax 655

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Rotax 655 »

Godmorgen

DMI lover solskin og tørvejr i dag - så lad os nyde det gode vejr med en masse MC aktivitet - håber der er en vandslange eller højtryksrenser til rådighed, for "lidt" mudder må vi jo nok påregne efter dagens kørsel :-D
Sidder og lure på om gummistøvlerne skal udskiftes med waders til lørdag & Søndag...
Tidligere_medlem_1

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Et par billeder fra Weekenden

Sejerøbugten ved Overby

Billede

Frokost ved Vejrhøj

Billede

Hmm... men det har været sjovt :-D

Billede

Der er flere billeder på PICASA
Senest rettet af Tidligere_medlem_1 15. aug 2010, 17:27, rettet i alt 1 gang.
Rotax 655

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Rotax 655 »

Det må blive en finger op til Torben, Sanne og Lykkedal. :ok: Super forberedt træf, masser af god mad og drikke. Og tak for demo. i hvordan man kører stærkt på Grus, Jord, Sand, Mudder, Store løse sten og alt det anden jeg ikke fik registreret i farten. Det er første gang jeg har oplevet en Africaner og en Transalp i fri dressur, for fulde gardiner. Jeg er dybt imponeret over maskinernes og navnlig chaufførens kunnen. Og kunne overhovet ikke følge med :-D

Undskyld jeg smuttes så tidligt søndag og ikke fik sagt pænt farvel til de øvrige deltagere- men teltet stod nærmest under vand og soveposen var drivvåd, så det blev en lang nat. jeg kørte hjem kl. 5 om morgenen.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Nikolajsen »

Jeg vil også sige tak til alle for en dejlig weekend, specielt dem der har forberedt/arbejdet for at alle kunne få en dejlig oplevelse, og det fik vi.
Og turene....ja, Albert har vist ikke været så beskidt, i den tid jeg har haft ham.. :shock: :lol:
Håber alle kommer godt hjem (også på flade dæk :cry: )
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

Re: Tilmelding. Honda Allroad Træf Sjælland

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Tak til alle I rare HARK'ere, for en rigtig god og hyggelig weekend.
Det blev til 282 km. fordelt på 3 fællesture

Billede
Besvar