Opråb til Øst DK

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Dirtybiker

Opråb til Øst DK

Indlæg af Dirtybiker »

Hej Harker

Jeg har været en begrænset bruger af forummet og klubben, har kun været til en lille udflugt i Odense, som iøvrigt var en god tur.

Ud fra medlemslisten, kan jeg se at vi er 4 fra Sjælland, samt 1 fra Bornholm, så det skulle også være muligt for os herovre at kunne arrangere nogle fællesture, og måske kunne vi også invitere/trække nogle af fynboerne og jyderne over på Djævleøen. :twisted:

Jeg nåede ikke med til Bakke åbningen i år, men er klar til lukningen. Derudover er der jo også Malerklemmen ved Borup, samt en masse andre muligheder. Så send en mail til mig, hvis du er interesseret i fællesture på Sjælland, så HARK også bliver landsdækkende på vejene... :-D
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Martin

Indlæg af Søren Dahl »

Det lyder simpelthen bare iorden. Jeg er også snart ved at være træt af, at køre på de samme jydske veje hele tiden. Har egentelig aldrig kørt på nogle af Fyns eller Sjællands fede veje før - har kun krydset landet - ser jo fantastisk dejligt ud, men når man ikke rigtig kender stederne foregår det jo mest på de store hovedveje og motorveje og de er altså MEGET lidt spændende.

Jeg er BESTEMT klar - fin ide, DIRTYBIKER (cool navn iøvrigt ;-) )

MVH Søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Invitation til Djævleøen...

Indlæg af Peter AT »

Hej Dirtybiker..

Dejligt du melder dig på banen, her på forum.

Kom du til Jylland......

Jeg vil meget gerne vise dig nogle rigtig dejlige gedestier og mindre spor her i nærområdet, og lover at du ikke bliver skuffet over udvalget.

Kommer gerne over og spreder lidt grus på dine enemærker. Inviter, og jeg kommer, fit for fight.

Hvis du kommer til generalforsamlingen, ses vi der.

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Lars Vatne

Indlæg af Lars Vatne »

Helsingør-mafiaen er også klar til ØST race, vel og mærke når nummerpladen er i hus...

Lad os lave noget larm i foråret og sommer


Lars V
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej derude, jeg er også klar på nogle sjællandske
grusveje hvis når der bliver mulighed for det,
det kunne være spændende at se noget andet af
sjælland end det man kan se fra motorvejen.

Mvh Henrik.
Besvar