2X Jens tur for 4 gang

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Torben Vandrup

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af Torben Vandrup »

hej.hvis jeg kan slå konen for en hund til brændstof, sparker jeg Varadimsen igang og kører med.
Torben vandrup.
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af Holst »

Hej

Kan det stadig lade sig gøre at komme med på turen? Hvis ja - så kommer jeg også med. Skal lige vide om der er noget jeg skal have med udover mig selv og Africaneren. Er spændt på endelig at møde nogle HARK'ere.

Vi ses på lørdag

Steffen
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
vildanden

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af vildanden »

Hej med jer!

Jeg vil gerne kommer på lørdag men kan måske ikke på min AT er det ok?
MVH vildand.
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af YETI »

Alle er velkomne.. Det er selvfølgelig det bedste hvis vi kan samle en masse motorcykler, meeeeen vi kan godt slippe en enket firehjulet ind hvis det ikke kan være anderledes. Vi vil gerne glæde beboerne på centret og hygge os sammen med dem og efterfølgende en lille fællestur i området inden vi kører hjem til mig og kødgryden. I skal ikke have noget med ud over godt humør og lyst til at snakke mc og andet relevant med HARkére. Dejlig at der er så mange "nye" med i år..

Tilmeldte er nu:
Peter AT
Lasse (Trapper)
Iver (og muligvis også fruen)
Alsen
Søren
Kim
Henrik (Viking)
Kåre
Torben Vandrup
Steffen
Vildanden
Og mig selv sagde hunden
Vh YETI
Rotax 655

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af Rotax 655 »

Fisketur aflyst - Hvilket betyder at jeg meget gerne vil deltage i 2 x Jens tur for 4 gang.
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af YETI »

Så er holdet sat.. Rotax når lige at være bagtrop.. Vi ses i Ry..
YETI
Rotax 655

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af Rotax 655 »

Tak til alle for en dejlig tur - Motorcykelkage, det er der vist ikke mange der har fået ...Og sikke nogen listige små veje fællesturen forløb på, super - håber på megen mere gruskørsel i det midtjydske - ja venter faktisk bare på en knopdækturinvitation... Og 2 X Jens + familien er da :ok: Og fint at se nye ansigter i klubben.
Vi ses til næste arrangement: Sheltertur i Oktober.
Jeg roder lidt med en video fra turen, der kommer et link her i denne tråd når videoen er færdigredigeret.

Video part 1: http://www.youtube.com/watch?v=cjtzX4cqQ6w
Video par 2: http://www.youtube.com/watch?v=Kj62ORvYkNc

Ses bedst i opløsning 480p
Senest rettet af Rotax 655 12. sep 2010, 11:51, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af Lasse Pedersen »

Tak Til Jens og Jens
Tusinde tak til Jens og hans farmilie fordi vi må være med til at give Jens og hans bo fælder en dag.
Jeg havde faktisk set meget frem til at komme over til jeg, så jeg havde talt men min bonus datter om det (hun er selv pået lignende sted) hun fortalte at de hos dem også havde en MC klub tilknyttet, og deres beboer havde nok en af årets største oplevelser! Så jeg blev ikke mindre opsadt på at møde op, for helt ærligt så fik jeg en dejlig fornemmelse at for en for mig så lille indsads kunne glæde andre, det måtte jeg være med til!
Jeg har en fornemmelse af at jeg ikke står allene med denne føgelse i vor klub, og jeg blev bekræftet da jeg mødtes med jer i RY, og snakkede med jeg hos Jens og hans familie, jeg er bare så glad for i er rigtige mennesker!!

endnu en tak skal jeg bede Jens om at tage med ud på bostedet til Jens og hans bofælder, til persionalet på på bostedet fordi de tager så fint i mod os og ikke "kun" lader det være en almindelig dag, jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan det er at arbejde et sådanne sted, men jeg beundre de mennesker der har den evne at kunne!

Jeg vil ikke glemme at sige tak til dig Yeti fordi du også åbner dit hjem for os, fordi du og din kone og datter viser jer fra jeres private side, det var et rigtigt hyggeligt angement og vore maver blev fyldte med dejlig mad! tak,

At der var en god tur indlagt mellem besøg hos Jens og hans bofælder og middagen hos Yeti ,ja det var selvfølgelig forventet :-D Nej spøg til sige det var en rigtig god tur så jeg i den grad nød, tak også for den!

mange hilsner til jer alle og til dem der ikke kunne møde op: forsøg at find plads i jeres kalende til næste år, det er en lille ting for som gør stor glæde for andre, som ikke "bare" kan de vi kan :ok:

Hilsen Trapper
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af YETI »

Tak for jeres hilsner, de er viderebragt til både fruen i huset og personale og beboere på Bavnebjerg. Det var en meget vellykket dag. Tak til alle jer der dukkede op, jeg håber at vi kan gentage succen igen næste år..
Vh YETI
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af Søren Dahl »

I 2011 skal jeg endnu en gang den 16-18 september til England og spille musik - kan den fantastiske 2x jens tur blive en anden weekend end denne vil det bare være fedt 8-)

Mvh Søren
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af YETI »

Tak for meldingen Søren. Jeg skal forsøge at styre uden om så du også kan komme med. Dig kan vi ikke undvære :)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: 2X Jens tur for 4 gang

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for de pæne ord, Jens :)

Med venlig hilsen

Søren
Besvar