Sheltertur 30-31 Oktober

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Udstyr.

I skal have liggerunderlag og en god sovepose samt noget grej at spise med og af. I kan også tage noget alkohold med - det gør jeg ikke selv så meget i - men måske vi kan kigge lidt i måtters kælder, der står så meget som de gamle ikke selv får drukket - og som i måske synes kunne være godt at indtage ud på de sene nattetimer :) - de drikker nemlig ikke selv alkohold - ikke så vidt jeg ved - jo far drak vist en øl i 2007 og mor en i 2003 ellers bliver det ikke til så meget :lol:

Håber I alle har modtaget privatbeskeden med adressen ellers giv lyd fra jer - også hvis der skulle være andre praktiske spørgsmål

- glæder mig meget

Mvh Søren
PAVJ

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af PAVJ »

Hej Søren.

Konen og børnene her tager til fødselsdagselskab. Så hvis det kan nås vil jeg også gerne melde mig til turen :-D


V.h.

Poul
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Fedt Poul :)

Vi ses.

Du får lige adressen pr. privat besked.

mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Vejret ser også find ud i morgen :-D

Kun 3 mm regn -det er vist ret ok for årstiden her på Djursland :-D

Glæder mig meget - vi ses.

Mor er kørt i stilling med lagkage, kaffekage, boller, kaffe og chokolade.

God tur, pas på Jer selv.

Med venlig hilsen

Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

En stor tak til alle fremmødte for et rigtig godt selskab og bidrag til dette lille arrangement. :beer:

Virkelig fedt, at et kaffebord - en kiksekage, en gryde mad, en flæskesteg, lidt alkohol, noget voksen snak og et lejrbål kan trække folk helt fra Sjælland - det er bare herre fedt at I er kørt hele denne tur - tak for fremmødet :-D - håber stærkt på at kunne gøre gengæld næste år og komme og besøge Jer.

Tak til vores to reserve kokke, Kåre og kåres bror Simon, som var med om lørdagen både til kaffen og til aftensmaden.

Desuden synes jeg dette arrangement var så velbesøgt, at jeg forslår at vi laver et ligende arrangement på adressen næste år ca ved samme tid - der kommer en tråd på forum når tiden nærmer sig :-D

Med venlig hilsen

Søren
Rotax 655

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Rotax 655 »

Som forventet kunne Søren præsenterer nok et musikinstrument af sin samling af sjældne og anderledes klingende instrumenter, fantastisk vellydende - se det og hør det på den lille video det blev til - linket bliver tilføjet her når filmen er færdig. http://www.youtube.com/watch_popup?v=T- ... edium#t=13
Det var noget varmt årstiden taget i betragtning, men det lykkedes alligevel at snuppe en halvkold julebryg inden vi skulle i sovesækken. Bålmaden var som sædvanlig perfekt, og Halds kæmpegryde blev slet ikke tømt, så ræven får sig også et kongemåltid.
Dejligt at hilse på nye medlemmer og at se Ole Stubagers flotte Varadero, og en kendt Africaner tilbage i flokken - nu kørt af Vilanden, der fint kørte i font på hjemturen, hvor vi både så kæmpe Belgiske heste og kunne nyde den smukke natur af grusveje og små asfaltveje. Super Jan, tak for det.
Sørens forældres gæstfrihed er jo legendarisk og Østjysk kaffebord får en helt ny betydning. Mange tak for en fantastisk beværtning og et overdådigt morgenbord søndag morgen. Og Jørn dukkede op som en anden mr. Rotax 500 med sidevogn, ventilløfter og kiksstarter - fint klubben er så rummelig at der også er plads til en MZ o.a.
At Kåre og Simmon kom og med stor omhyggelighed tilberedte aftensmåltidet var da nok et +

Tak til alle deltagere, håber snart vi ses igen. :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Senest rettet af Rotax 655 01. nov 2010, 23:02, rettet i alt 1 gang.
Tidligere_medlem_1

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Det var super hyggeligt. Tak til alle. Også tak for det "Østjyske kaffebord" :shock:

"Vildanden" er en rigtig god turguide :ok: Han kender nogle gode veje til Ugelbølle.

"Stubager" og jeg mødtes ved betalingsanlægget ved Storebæltsbroen lørdag kl. 09:30.

Jeg var hjemme igen søndag kl. 18:10 efter 751 km. :lol:

Her er lidt billeder Picasa
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Nejmann »

Det var bestemt en god dag. Jeg kan kun tilslutte mig de positive ytringer om arrangementet :-) Og så supplere med lidt flere billeder.

mvh Kåre (nu med røget gips)
vildanden

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af vildanden »

En stor tak til søren og hans forældrer ( også en hilsen til mormor) men også
til alle i andrer,det var en hyggelig tur.
Måske det kan blive til en tur,over til vores venner mod øst,engang?

mvh Jan.
Brugeravatar
JP
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af JP »

Tak til alle for en hyggelig sheltertur, og en stor tak til Søren's forældre for kaffebord og morgenmad.
Hilsen Jørn
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for alle de pæne ord - og videoen Leif :-D Jeg har givet de pæne ord videre til mine forældre og min gamle bedstemor.

Vi laver en gentagelse af arrangementet næste år - mine forældre er klar - de hyggede sig også enormt meget, og jeg skulle også hilse Jer alle sammen.

Mvh Søren
Tidligere_medlem_1

Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

stubager

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af stubager »

Hej Lykkedal

Tak for sidst,det er dejligt at der nogen der gider sende video og billeder ind så vi andre kan sidde tilbagelændet og nyde det. :ok:

Vh. Stubager.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jens

Rigtig fint stykke arbejde, Jens :)

Dejligt at se hvordan din dag gik på vej over til os - og fedt at få et gensyn på et par gode dage i godt selskab - glæder mig meget til at se Jer på Djursland igen til Oktober-Mad-Fest-Shelter-Træffet-2011 - skal vi ikke kalde det sådan :lol:

Mvh Søren
Besvar