Sheltertur 30-31 Oktober

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Da jeg desværre ikke kan deltage i den officelle HARK sheltertur den 9-10 oktober pga. andet arrangement, vil jeg gerne bidrage med en tur den 30-31 oktober.

Turens kommer til at gå til en shelter på Djursland - hvilken er endnu ikke fastlagt. Den kommer muligvis til at ligge tæt på mine forældre, da jeg har besluttet, at vi starter med eftermiddagskaffe :kaffe: ved de gamle inden vi kører ud i shelteren. De servere altid en kæmpe kaffebord, og hvis jeg nu lokker lidt med dem, så tror jeg helt sikkert de er villige til at gentage succesen.

Ellers kommer den til at stå på primitiv, men dog god mad, voksen snak :mrgreen: , og lidt til ganen :beer: - et godt gammelt og gennemprøvet koncept her i klubben kkj8 - opskriften på en succesoplevelse :ok: .

Tilmelding her på tråden.

Med venlig hilsen

Søren Dahl
Rotax 655

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Rotax 655 »

Hej Søren
Jeg vil gerne deltage :ok:
leif

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af leif »

Hej Søren jeg vil også gerne komme, men nu har jeg solgt cyklen så jeg kommer ikke


Leif
Senest rettet af leif 24. aug 2010, 18:45, rettet i alt 1 gang.
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Søren, jeg er også med..
Hilsen Henrik..
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Vi laver lige en inspektions runde i det østjydske en dag i oktober :)

Måske der er flere der vil med ud og kigge efter shelterpladser den dag - vi forhører os lige når vi går ind i oktober.

Jeg har spurgt de gamle med hensyn til 30-31 oktober - de er KLAR, og synes det er et spændede koncept - de skal nok lave østjydsk kaffebord - Henrik Hald har en del felterfaringer med mine forældres kaffebord, og han plejer at sige, at det er ens egen skyld hvis man går sulten fra de gamles kaffebord, så det forsøger jeg at få dem til at leve op til den dag :-D

Mvh Søren
stubager

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af stubager »

Hej Søren.
Som nyt medlem må jeg med på en sheltertur og har fået fri fra arb.d.30-31 Okt. og vil meget gerne deltage.
Ser frem til østjysk kaffebord og derefter rigtigt friluftliv med mc osv.

Venlig hilsen O Stubager
vildanden

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af vildanden »

Hej søren!
den er jeg også med på.
Hilsen vildanden.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Deltagere.

Dejligt med lidt deltagelse til turen - fedt :)

Deltagerne er indtil vidrere:

Henrik Hald
Leif Go ven
Vildanden
Stubager
og jeg selv.

Meeen der er en hel måned til endnu - meget kan nå at ske :)

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Sheltertur deltagere den 30-31 oktober.

En lille forespørgsel samt lidt info:

Har vi råd til at give 25 kr for en overnatning - der bliver stillet et toilet til rådighed.

Det er nogle privat shelters som ejes af Voer Fjordcenter.

Sidste år fik vi det gratis, men vi skal give 25 i år pr perosn- synes selv det er helt ok - men jeg kan ikke svarer for Jer andre. Fordelen er at det ligger super tæt på mine forældre, og beliggenheden er suveren, desuden er vi sikker på at de er ledige.

Mine forælder giver eftermiddags kaffen(og ikke mindst kage - desuden er mine forældre gået i en stærk alliance med Henriks mor som vil lave en kiksekage efter orginal opskriften - jeg har selv prøvesmagt den, og jeg kan kun sige, at selv om I så skulle komme fra Bornholm er den stadig værd at køre efter :ok: :ok: ) Mine forældre giver også morgenkaffe dagen efter vi har overnattet ved Voer (ligger ca. 5 km fra mine forældre.)

Det skal siges, at man også er velkommen til at deltage ved kaffebordet lørdag eftermiddag selv om man ikke vil med på shelterturen, bare i lige tilmelder Jer her på tråden.

Jeg sørger for, at der er brænde til bålet om aftenen, samt indkøb til bålmaden. Jeg stemmer for røde bøffer med whiskey sauce - det har jeg nemlig en del felterfaring med :mrgreen:

Glæder mig meget.

Venlig hilsen

Søren
Rotax 655

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Rotax 655 »

Da turen afvikles absolut sidst på måneden vil jeg allerede i aften lægge 25 kr. til side så jeg er sikker på natlogi - Jeg ser som sidste år frem til en hyggelig Sheltertur og glæder mig til at gense og hilse på Sørens familie. Kan da kun tilslutte mig Sørens menu. Og mon ikke vi også får mulighed for at slutte middagen :-D med en ISKOLD øl. Til deltagere der ikke har en sovepose med komfort temp. på -10 grader kan jeg anbefale at anvende to soveposer, og en hovedpude - det fungerede fint for mig på sidste tur.
stubager

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af stubager »

Hej Søren.

Det er ok med lidt mønt så der er mulighed for at komme på potten.
Og med hensyn til meny'en så lyder det helt fint. :ok:
Du må lige på et tidspunkt skrive hvor vi skal mødes....evt.vejkryds,tid og by.
glæder mig til vi skal ses.
:-D
Mvh. Stubager.
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af JP »

Hej Søren
Jeg har fået udgangstilladelse, så jeg vil meget gerne deltage.
25 kr. er en meget fair pris for overnatning.
Hilsen Jørn
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Fedt Jørn :-D

Deltagerne:

Henrik Hald
Leif Go ven
Vildanden
Stubager
Jørn
og jeg selv.


I dukker bare op mellem kl. 12 og 15 - vi sætter os til kaffebordet ca kl. 15 - har I brug for noget at spise når i ankommer (nogle kommer langt fra) er der masser af mad i mine forældres spisekammer, så lad være med at gå på McDonald eller andet inden i kommer - vi finder på noget at spise - Jeg sender en privat besked til Jer som deltager med adressen.

Glæder mig rigtig meget.

Vi ses.

Mvh Søren
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af JP »

Hej Søren

Hvor er ligger shelterne?
Er der noget jeg skal tage med?

Hilsen Jørn
vildanden

Re: Sheltertur 30-31 Oktober

Indlæg af vildanden »

Det lyder sgu godt,jeg glæder mig,til min
første shelter tur.
mvh jan
Besvar