Harks årlige efterårs Sheltertur.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af Peter AT »

Hej Holst..

Og tak for sidst.. Hyggeligt :-D

Udover det du nævner, skal du bruge spisegrej og tandbørste. Evt. lidt "Skarpt" til ganen...

Der er på denne tur ikke indlagt nogen grustur, men.. der er jo stor mulighed for at botanisere, efter vi er kommet frem til Shelteren....
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
TEriksen

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af TEriksen »

Hej
Jeg er frisk hvis min nye benzinpumpe når at komme hjem fra AQ :-D :-D :-D
Eftersom jeg bor i Herning og kender de fleste grusveje i området ganske godt er det ingen sag hvis der er nogle der vil ud at lege lidt i løbet af dagen.

Thomas
:honda:
tingtilsalg

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af tingtilsalg »

Thomas,
Du behøver jo ikke en pumpe på for at motoren kører. Pumpen er bare til for at få de sidste liter med der er under niveau med karburatorerne. Så du tager da bare slangerne og sætter sammen på en eller anden vis, og så sørger for at have en fuld tank. Så kan du sagtens komme ud at køre.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Sheltertur

Indlæg af Lasse Pedersen »

Godaften

nej jeg har endnu ikke købt :ktm: :-D

hvor skal shelter turen gå til ? hvad skal der medtages? Laver Kåre mad?

som tingene ser ud lige nu så kommer jeg

jeg kunne godt tænke mig at tage lidt med til gryden, nej Peter jeg holder ikke aktion denne gang :beer:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Sheltertur

Indlæg af Holst »

Hej Lasse

Hvis du vil have flere oplysninger om shelterturen den 9-10 oktober skal de se på "turen går til" . Peter AT har lavet en tråd om denne tur. Det kunne være hyggeligt hvis du kommer herover til det jyske igen også selvom du ikke laver auktion. Jeg ved ikke hvilken vej du kommer herover, men jeg kan læse mig til at der er flere fra djursland der følges ad til Herning hvor vi skal mødes. Jeg har endnu ikke selv fundet ud af hvornår jeg tager afsted og om jeg tager omveje eller den lige vej derud - kommer lidt an på hvordan min arbejdsuge lige kommer til at gå.

Mvh Steffen
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Sheltertur

Indlæg af Nejmann »

Lasse Pedersen skrev:Laver Kåre mad?
Nej, jeg må springe efterårsshelterturen over også i år. Sidste år havde jeg et par brækkede arme. I år skal der justeres på det ene håndled, som ikke voksede helt rigtigt sammen, så fra i morgen har jeg igen gips på :-(
Måske næste år :-)

Mvh Kåre

Ps. Lasse, jeg flyttede lige dit indlæg fra Snakkesiden og herind.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af Bønne »

Ikke noget problem, Kåre, én arm er nok til at køre motorcykel :-D

Se det link jeg har lagt på "Snakkesiden" :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af Nejmann »

Jotak, Bønne. Jeg har også været på DMC-kørekursus med én, der manglede hele højre arm. Han knappede bare det tomme jakkeærme på styret, og klarede resten med venstre hånd. Jeg kan ikke lige huske, hvad der var gjort med forbremsen - om han kunne aktivere den med foden eller venstre tommelfinger, men han kørte i hvert fald hverken langsommere eller dårligere end os andre! 8-)
Personligt tror jeg nu nok det er bedre, hvis jeg bare lige tyvstarter på vinterpausen og lader knoglen hele i fred ;-)
Mvh Kåre
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af Bønne »

Ja, det er nok meget fornuftigt når den er nyopereret og i gips.

Jeg har lagt et par billeder til indlægget om Ed, hvor man kan se hans "indretning" af greb osv.

Held & lykke med operationen.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af Lasse Pedersen »

Hej med jer

til Holst, ved samkørsel fra Herninge ser jeg lige på det ! for jeg besøger jo ofte mine børn og børnebørn i Sahl ved Bjerringbro men jeg vender tilbage

til Kåre, ja det må jo laves det med armene, og forhåbentlig med et godt resultat,

jeg vil gerne sponsere lidt til aftensmaden, ved Shelterturen og vil derfor gerne vide ca hvor mange vi bliver! :honda:

hilsen Lasse

(Trapper)
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af Lasse Pedersen »

Hej alle deltagere

jeg finder noget kød til ca 15 personer i fryseren og en kniv til at slærer det ud med, for der er vel lovligt :shock: altså det med kniven :beer: jeg mener vi er vel "bare" motoriserede spejderdrenge

hilsen Trapper
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af Peter AT »

Hej Lasse...

Det er da et generøst tilbud...
Jeg er jo lidt den praktiske gris, der forsøger at medbringe hvad vi har brug for. Har du en ide om vi skal have grillstegt kød, eller det skal være noget gryderetagtigt :?:

Kan tage både rist og gryde med....

Ser rigtig meget frem til at møde jer alle..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Kim Helbo

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af Kim Helbo »

Hej på siden. Jeg ved ikke hvem og hvor mange som kører sammen fra Assentoft Brugs. Mit forslag er at vi mødes 9.30 ved Brugsen og kører 9.45, jeg kan godt lide at være i god tid og have tid nok til ikke at køre råddent for at nå frem til tiden, hvis I andre fra Djursland som også skal til Herning synes det er for tidligt, så giv lige en melding her på siden, håber på godt kørevejr. Vi ses. :-) Mvh Kim Helbo
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af Lasse Pedersen »

Hej Alle Shelter tur deltager raket1
også hej til der læser indlægene men ikke kommer med :snydt:

Til Peter : min levandør siger det bliver en svinekam med risser i :-P så mulighederne er der nok af, men hvis du har en forslag er det bare helt i orden, den kan jo let skæres til småkød, og som tidliger nævn nok til ca. 15 personer, jeg holder selvfølgelig øje med deltager listen så der er kød nok! så ingen bliver :snydt:

til Kim når i kører fra Assentofte til Herning, kører i så gennem Kongensbro ? eller et andet sted tæt forbi Bjerringbro/Ans ? for der omkring vil jeg gerne støde til jer :!:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Harks årlige efterårs Sheltertur.

Indlæg af Holst »

Hej Peter, Lasse mv

Ansporet af Lasses gode ide om at sponsere til maden, har jeg besluttet at medtage nogle grøntsager til turen. Jeg kan medbringe kartofler, persillerod, pastinak, porre og gullerod. Hvis der bliver tale om en gryderet mener jeg at det alt sammen kan kommes i - hvis der skal grilles kan vi nok også finde på noget godt. Vil gerne lige have en tilbagemelding om hvad og hvor meget jeg skal medbringe (ved for store mængder kan jeg få brug for hjælp til transport!!)

Glæder mig til at se alle.

Mvh Steffen
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Besvar