Brande enduro

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Niels

Brande enduro

Indlæg af Niels »

Jeg vil lige reklamere for et arrangement i Brande den 31.10.2010

Hvis du har lyst til at se lidt enduro, og måske blive inspireret til selv at kaste dig ud i sporten ;-) så kom til Brande søndag den 31.10 om formiddagen og se hvordan man sviner sig til med mudder og pløre, på den sjoveste måde.
Du kan se detaljerne på denne side:
http://www.dormck.dk/Forum/41|DORMCK_Ar ... o_III/#top

Hilsen Niels
tingtilsalg

Re: Brande enduro

Indlæg af tingtilsalg »

Jeg regner med at komme og kigge :-)

Skal du køre Niels?
Niels

Re: Brande enduro

Indlæg af Niels »

Ja, jeg skal selv køre, så jeg har min KTM med hvis du skal have en lille tur på "vildbassen" ;-)

Gaffa og Peter Weiss her fra klubben skal iøvrigt også køre!

Hilsen Niels
tingtilsalg

Re: Brande enduro

Indlæg af tingtilsalg »

Sådan sgu :-)

Jamen det kan nemt ske jeg vil sige tak til en lille prøvetur :-)
Niels

Re: Brande enduro

Indlæg af Niels »

Pyy, det var en dejlig søndag formiddag, med dejligt mudder og højhastigheds stupmark fræs og nogle fede forhindringer, paller dæk og en enkelt Mercedes :ok:

Jeg så ikke noget til Tom, men det var hyggeligt at hilse på Steffen som kikkede forbi et par timer, og som nok var blevet lidt længere hvis ikke sønnike stod og trak i farmand ;-)

Jeg håber der snart kommer et par billeder på nettet af løbet, som jeg kan linke til....jeg tog af gode grunde ikke nogen :roll:

Hilsen NIels :honda: :ktm:
tingtilsalg

Re: Brande enduro

Indlæg af tingtilsalg »

jeg havde totalt glemt alt om det, lige indtil i går aftes da det slog mig at jeg da skulle have været afsted. Men sådan kan det gå og jeg undskylder mange gange :-)

væltede du på taget nogle gange? Nogle blå mærker? :-)
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Brande enduro

Indlæg af Holst »

Hej Niels mv

Ja mig og sønnike nåede at komme til Brande og se lidt Enduro. Og ja sønnike stod godt nok og ville hjem, men det skyldes at han lige havde fået en ny legetøjmotorcykel - en crosser og selvfølgelig en Honda (der fandtes desværre ikke en magen til fars AT). Vi fik faktisk hele løbet med, da der var omstart pga ikke fungerende transpondere. Det var først da løbet var færdig og der skulle være præmieuddeling at vi kørte hjemad igen (faktisk var sønnens nye crosser fars middel til at få ham med hjem igen, for han ville sørme ikke med hjem :-D ).

Jeg fik taget lidt billeder, men jeg har ikke noget med Niels på. Jeg har et minuts video fra sidste omgang hvor Niels kommer i fin stil, men har ikke lige fundet ud hvordan det lægges ud så andre kan få glæde af det. Jeg har vedhæftet nedenstående billede af en danmarksmester i fin stil - Peter Weiss.
Vedhæftede filer
Peter Weiss i fin stil, Brande Enduro 2010
Peter Weiss i fin stil, Brande Enduro 2010
IMG_2964 - Kopi.JPG (152.58 KiB) Vist 15358 gange
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Niels

Re: Brande enduro

Indlæg af Niels »

Selvfølglig væltede jeg....mange gange. Ingen blå mærker, sikkert takket være alt beskyttelsen, støvler knæbeskyttere, brynje, halskrave mm. Jeg er sikker på at det har redet mig for, om ikke andet en brækket ankel, da jeg satte den ene fod ned i et dybt spor, og så smed cyklen ned over benet :smadret:

Du er velkommen en anden god gang kkj8

Hilsen Niels
Niels

Re: Brande enduro

Indlæg af Niels »

Hej Steffen.

Tak for sidst! Du kan jo smide klippet på youtube, ellers er der måske en anden her på forum der kender et andet godt sted at dele filmklip. Jeg vil naturligvis gerne se mig selv blæse forbi (omend i et andet tempo end Peter Weiss, som efter min mening køre alt for stærkt....det er jo nærmest uforsvarligt :lol: )

Hilsen Niels
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Brande enduro

Indlæg af Holst »

Havde lige et par billeder mere.

Og glemte helt at sige at det var kanonunderholdede - kan varmt anbefales en grå søndag formiddag i efteråret.
Vedhæftede filer
IMG_2970 - Kopi.JPG
IMG_2970 - Kopi.JPG (222.43 KiB) Vist 15356 gange
IMG_2966 - Kopi.JPG
IMG_2966 - Kopi.JPG (198.46 KiB) Vist 15356 gange
IMG_2957 - Kopi.JPG
IMG_2957 - Kopi.JPG (236.44 KiB) Vist 15356 gange
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Brande enduro

Indlæg af Holst »

Så fik jeg lagt 2 små klip ud på youtube - imponerende så meget man kan lære på en mandag aften...... :-D

Det første er fra omstarten:

http://www.youtube.com/watch?v=rKPTWcKvN6s

Det andet lille klip er hvor Niels kommer forbi. Der er på dette tidspunkt ca. 1 minut tilbage af løbet som har varet i ca. 2 timer.

http://www.youtube.com/watch?v=bkrUdAJRl50

God fornøjelse ;-)
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Niels

Re: Brande enduro

Indlæg af Niels »

Hej Steffen

Tak for film og billeder! Jeg har lagt et link ind på dormck.dk så der er flere der kan kikke med

Hilsen Niels
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Brande enduro

Indlæg af Holst »

Hej Niels og andre Brande Enduro interesserede.

Jeg har lige "lånt" et link til en flot samling billeder fra løbet i Brande. I kan enten gå via nedenstående link eller selv gå ind på DORMCK hjemmeside og finde linket der.

God fornøjelse med billederne (der er et par rigtig gode af Niels :-D )

http://esben.smugmug.com/2010/2010-10-3 ... 2065_X4wzW
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Henrik Larsen

Re: Brande enduro

Indlæg af Henrik Larsen »

Det er da sjovt som der altid er nogen der bare smider deres bil hvor andre skal køre. Men i dette tilfælde fik han da kontant afregning ham tosken med den hvide raket1

Niels du må meget gerne fortsætte med at reklamere for disse løb, for det skal jeg da opleve ved selvsyn
Niels

Re: Brande enduro

Indlæg af Niels »

Bare rolig, jeg skal nok blive ved med at lave reklame for div. enduroløb! Det er min mission at få lokket nogle af jer i uføre så I selv får lyst til at komme ud at køre;-)
Det er utroligt fedt at drøne rundt i skov og på marken på en let og smidig maskine, og man kan kun komme for sent igang (lige som mig, der ville ønske jeg havde opdaget enduro da jeg var 20, eller før)

Og ja, det var faktisk ret fedt at fræse over den gamle Mercedes:-)

Hilsen Niels

PS: jeg har stadig en KTM EXC 450 til salg, hvis nogen er fristet;-)
Besvar