ON ROAD TUR!

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

ON ROAD TUR!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Jeg forslår at vi laver en 100% on road tur her i maj. Ikke noget med grusveje, eller andre former for off road.

Vi skal lave en tur, så vi får nogle flere folk med på denne tur - folk vi ikke har set før. Jeg er nemlig HELT sikker på, at der sidder flere medlemmer som gerne vil ud og køre, men som holder sig tilbage fordi de er bange for (og forståeligt nok) for at få smadret deres cykel eller dem selv på et off road spor.

Jeg har selv et forslag til en fed fællesturs dag. 60 års dagen for Danmarks befrielse 5 maj!

Vi laver en tur som kommer til at gå ned gennem landet, hvor vi skal ned på Fyn og Langeland og se den smukke natur.

Vi mødes på fyn - neutral jord - så alle I over fra Sjælland - kom over og leg med ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur

Indlæg af Søren Dahl »

Jamen så kører jeg da bare selv en lille tur, når ingen andre vil med ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

On road tur!

Indlæg af Søren Dahl »

Fik kørt en godt tur omkring Skådebakker, Odder og det område - fint vejr at kører i - mødte i øvrigt en anden TransAlp - ligner din Iver, men manglede lygtebeskytteren (tror jeg nok :). Mødte ham inde ved Tangkroen hvor der blev holdt kæmpe krammer markede. Han havde en bag på.

- jeg havde iøvrigt en gæstekører med i dag - en Suzuki Freewind.

Det er enormt flot inde i Skåde skovenen når bøgen lige er sprunget ud - kan stærkt anbefale Jer at tage en tur den vej.........

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Det er da altid noget at du selv kan svare på dine egne indlæg når íngen andre kan søren :-P

det er vel det man kalder skizofreni he he
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

HIHI

Indlæg af Søren Dahl »

Synes du at jeg er
skitzo














fren
Besvar