Tur på grusvejene d. 6 eller 7 November 2010

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Rotax 655

Tur på grusvejene d. 6 eller 7 November 2010

Indlæg af Rotax 655 »

Vejrudsigten for weekenden er OK til en tur på grusvejene i Mols bjerge og omkringliggende plantager - vi kunne måske spise de medbragte madpakker v. Sletterhage fyr.

Skriv tilbage hvis du vil med lørdag eller søndag (altså kun een af dagene :-D )
Så aftaler vi et mødested og tidspunkt.
vildanden

Re: Tur på grusvejene d. 6 eller 7 November 2010

Indlæg af vildanden »

Hej Leif tak for sidst,jeg er med hvis det bliver på søndag.
mvh Jan.
Rotax 655

Re: Tur på grusvejene d. 6 eller 7 November 2010

Indlæg af Rotax 655 »

Hej Jan
Kanon - jeg foreslår vi mødes i Feldballe passer det dig kl.11 ? v. Ducati forhandleren. Så kører vi ned forbi Friland og lidt rundt omkring Basballe og videre af Troldebakkevej over til Øksemølle til Stubbe sø og returnere gennem bjergene - vi skal lige prøve et smal spor ved Tinghulen ned til Knebel og op igen. Det skal nok blive underholdende. Ta madpakke og kaffe med. Hvis vi har lyst kender jeg også til lidt off road muligheder på Helgenæs.
Jeg har lidt ladeproblemer med mobilen men sender mit no. pr. mail og satser på mobil fungere.
Skriv lige tilbage her om kl. 11 i Feldballe passer dig.

Alle andre med knopdæk :-D der gider grusveje :-D skal være velkommen til at deltage.
vildanden

Re: Tur på grusvejene d. 6 eller 7 November 2010

Indlæg af vildanden »

Hej leif
Vi ses kl 11.
Rotax 655

Re: Tur på grusvejene d. 6 eller 7 November 2010

Indlæg af Rotax 655 »

OK :ok:
Rotax 655

Re: Tur på grusvejene d. 6 eller 7 November 2010

Indlæg af Rotax 655 »

Dejligt at træffe en der er lige så glad for Mols bjerge og Helgenæs som jeg selv - Fantastisk vejr, med solskin under hele turen. Og aldrig er Helgenæs blevet undersøgt så grundig off-road på MC som vi gjorde i dag. Feed Tur. Kaffe og kage i Tysker tårnet, Grusveje en mass - off-road på strandengene, i plantagerne, på marker, skove og på lange markveje på det smukke Helgenæs. Det var en tur der er værd at mindes og sådan et par nye Karoo knopdæk er nu testet OK og rimelig terrængående :-D


Det blev til meget lidt video men rigtig megen MC kørsel - 6 timer med knald på :-D

http://www.youtube.com/watch?v=j-xqfgsYpRk

Tak for følgeskab Jan og hjælpen med at rejse motorcyklen op :oops:
vildanden

Re: Tur på grusvejene d. 6 eller 7 November 2010

Indlæg af vildanden »

Selv tak leif.
Ja så kunne sporet hvis ikke blive smallere,den er jeg med på en anden gang!.
Kanon tur,vi ses!
Besvar