Bakkelukning

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Bakkelukning

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Den 29 august tager jeg til Bakkelukning. En af mine kammerater som for nyelig har fået MC vil gerne over og opleve stemningen på Nørrebro. Har selv været der en del gange, og jeg synes egenteligt ikke det er så super sjovt, men for hans skyld tager jeg med ham der over. Er der andre som skal med - måske nogle fra djævleøs fraktionen :twisted: ;-)
Kunne være sjovt at hilse på nogle af Jer ved den lejlighed..........

MVH Søren
Dirtybiker

Bakkelukning

Indlæg af Dirtybiker »

Hej All-roaders

Jeg er også klar til Bakke lukningen, og vil slutte mig til ved Sorø eller Slagelse, hvis ellers turen går over Storebælt.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Martin

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Martin og andre djævleøs HARK'er

Jeg ankommer til København den 29 august ved 12 tiden. Kan vi mødes et sted?

Er der andre som vil med til Bakkelukning fra Fynsland og Danmark (Jylland ;-) )?

MVH Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Bakkelukning

Indlæg af Nejmann »

Nu har jeg jo før sneget mig med til HARK-sammenrend. Så hvis bundkaret holder denne gang... ;-)

Vi ses!

Kåre - Yamaha XTZ750
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Kanon

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Kåre og andet godtfolk

Det lyder rigtig fint, vi ringes lige ved med hensyn til mødested etc - der var noget med et kanont pizzaria i KBH vi måske skulle prøve :)

Jeg medbringer indtil vidre med 1 stk hayabusa, 1 katana og 1 chopper af ukendt mærke - men desværre ingen HARK'er indtil vidre ud over mig selv på alpen - så lige nu er vi representeret lige store dele XTZ og HARK medlemmer til bakkelukningen..... det bør vi kunne gøre bedre ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Bakkelukning

Indlæg af Nejmann »

Som Lars Vatne skrev under et andet emne, så mødes Tenere-klubben ved Café Castro på Nørre Brogade kl. 17. Og så kunne vi jo passende stille vores høje cykler et sted i nærheden...

Kåre

PS. Og chefen er overtalt til et par bakkelukningsfridage ;-)
Dirtybiker

Bakkelukning

Indlæg af Dirtybiker »

Hej Harker

Jeg regner med at ankomme til Nørrebrogade ved 17-18 tiden, og vil søge mod Cafe Castro hvis jeg kan komme frem, ellers bliver det Hydro Texaco tanken der ligger tæt ved. Der plejer altid at holde en del offroadere på tanken.

Vi ses.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Martin

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Martin - alias Dirtybiker.

Vi ses der inde :)

Glæder mig til at møde dig........

MVH Søren
Dirtybiker

Bakkelukning

Indlæg af Dirtybiker »

Hej Harker

Nu må vi snart have rygmærker...

Jeg var til bakkelukningen igår, men kunne ikke lige finde nogle Harker ved Cafe Castro. Men det var jo perfekt vejr, og maskiner var der jo nok af.

Så jeg håber at vores kreative medlemmer snart er klar med logoet, så vi kan få t-shirt på Nørrebrogade i 2006.

Fortsat godt køre vejr til alle.
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Martin.
Det var jo trist, at du ikke fandt sammen med de andre HARK'er.
Men faktisk så er "rygmærkerne" tilgængelige - jeg fik lavet lidt sidst jeg var i Kina.
Hvis du går til album og finder Søren, så har han lagt nogle billeder af skjorte, polo shirt og en vest.
Varene ligger her hos mig, men kan da sendes.

Hilsen
Torben
Besvar