På mc-tur i Europa....

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

På mc-tur i Europa....

Indlæg af Peter AT »

X1 i Fredericia inviterer alle interesserede til en spændende foredragsaften, hvor den eventyrlystne Ryan på kun 23 år fortæller og viser billeder fra sin europarejse.

Kort fortalt pakkede Ryan i efteråret 2009 sin Honda Transalp og kørte ud i verden. Målene var Nordkapp og Rusland, men ellers havde den unge mand ingen planer. Når GPS'en ikke længere rakte, blev der skiftet til kort, og når kortet ikke længere kunne bruges, blev der kørt efter kompas.

Det endte med et fantastisk eventyr med mange store oplevelser, masser af grin og gode minder i de knap to måneder, som rejsen varede. Af lande som Ryan besøgte kan nævnes Rusland, Finland, Norge, Rumænien og Moldavien.


Arrangementet finder sted torsdag den 24. marts kl.19.00 til cirka kl. 21, og der er fri entre. Øl, vand, kaffe/te og kage kan købes. Tilmelding kan ske på info@x1.dk senest 22. marts.

X1 holder til på Snaremosevej 23 E, Erritsø 7000 nær Fredericia. Yderligere information på tlf. 6088 7550 eller www.x1.dk
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Tjelle

Re: På mc-tur i Europa....

Indlæg af Tjelle »

Hej alle sammen. Vi var lidt sent ude med invitationen til foredraget, men I skal da ikke snydes af den grund. I får lige et link til nogle af billederne fra min tur.
Peter var med i Fredericia og talte lidt om et foredrag for HARK medlemmer. Jeg er klar!

Spørg endelig ind til billederne

http://www.facebook.com/album.php?aid=1 ... 5c7e9ce10d

Glæder mig til at møde andre Honda-hoveder

Ryan
Besvar