Sommertræf 2011

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Rotax 655

Re: Sommertræf 2011

Indlæg af Rotax 655 »

blinkrelæ kaput - ved ikke om jeg kan skaffe en nyt i morgen - ellers er det vel OK at række hånden ud ved svingning?
Har monteret et ny relæ alt OK, jeg kommer i morgen formiddag :ok:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sommertræf 2011

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Jeg kommer desværre ikke, jeg skal passe min Bedstemor mens mine forældre dækker op i det lokale forsamlingshus så det er klar til om søndagen - først skulle vi have haft telt i haven, men vi valgte at holde min Bedstemors 100 års fødselsdag i forsamlingshuset grundet vejret.

Håber I får en kanon godt træf, selv om det jo desværre vist bliver en våd omgang, men med nogle gode telte, og et hyggeligt klubhus bliver det et kanon godt træf alligevel er jeg sten sikker på. Næste år slipper i altså ikke for mig :-D. Selv om det er en stor begivenhed i vores familie, og det bliver regnvejr, er jeg altså stadig kanon misundelig på Jer som skal med til træffet vær ikke i tvivl om det.

Lidt om fødselaren
http://amtsavisen.dk/dagens-portraet/10 ... r-godt-med

Med venlig hilsen

Søren
Rotax 655

Re: Sommertræf 2011

Indlæg af Rotax 655 »

Det blev et kort besøg på Campen for mit vedkommende - pga. en skade tager jeg smertestillende medicin pt. og har valgt at sove hjemme. Men rigtig hyggeligt at hilse på Jørn, Henrik, Carsten og Peter.
Efter et kig på Ring Djursland hvor vi så de gamle racerbiler i aktion, valgte jeg at kører en solo tur i nationalparken. Startende 11km fra Grenå med kurs mod Hyllested/Skovsted forbi Ree Safaripark med kig til Moskuesokser, ind ved Den store Hvide gård og ad en lang og smuk grusvej forbi Stubbe Sø - til Ebeltoft efter brændstoft + kaffe og lagkage i Føtex (25 kr.) Så gik turen gennem Mols bjerge ad grusvejen Trollebakkevej/Jelshøjvej ved søen til højre mod Krakær ad grus og sandveje og retur ad smukke skovstier/ridestier igen til Jelshøjvej, til Feldballe op forbi Friland. nok en 20 km grusvej ialt. Jeg havde næsten hele området for mig selv - kun en enkelt bil med hestetrailer mødte jeg - super med lidt regnvejr :-D Jeg har kørt turen mange gange og synes stadig den er helt kanon - når jeg kører alene kører jeg altid meget forsigtigt på grusvejene - der er meget dyb og løs grus, nogen steder kun løs sand og det er bedst at bevarer koncentrationen og kører i et hjulspor fra en firehjuls trækker - så det foregår med en 40/50 km/t med tungen lige i munden :-D - MC tøjet holdt tørt og kun en lille fugtig plet på maven kunne fortælle om en dagstur i regnvejr - når man kører langsomt på grusvejene i Bjergene betyder det intet - først på hjemturen ved + 80 km/t var regnen lidt træls - men så klarede det op og de sidste 30 km foregik i tørvejr.
- Go tur herfra. :ok:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sommertræf 2011

Indlæg af Søren Dahl »

Tusinde tak til Henrik og Peter for fremmødet ved min Bedstemors 100 års fødselsdag, sikke et godt initiv, det blev både min Bedstemor, min familie og jeg rigtig glad for.


Med venlig hilsen

Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Sommertræf 2011

Indlæg af iver »

Tak for et dejligt sommertræf til dem der var med, vi var jo ikke mange men det var nu hyggeligt som altid. En skam der ikke var fremmøde fra Sjælland, i var savnet, på den gode måde!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Kim Helbo

Re: Sommertræf 2011

Indlæg af Kim Helbo »

Hej i forum. Min deltagelse i Sommertræffet var desværre en kort omgang, men alligevel meget hyggelig. Håber jeg har bedre tid næste gang. Til Bønne og Henrik vil jeg sige undskyld for at, køre hjem uden at sige farvel og på gensyn :oops: Mvh Kim Helbo
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Sommertræf 2011

Indlæg af yaknudsen »

iver skrev:Tak for et dejligt sommertræf til dem der var med, vi var jo ikke mange men det var nu hyggeligt som altid. En skam der ikke var fremmøde fra Sjælland, i var savnet, på den gode måde!

Mvh Iver
Vi Sjællændere (ihvertfald nogle af os) savner altså også jer - gæve Jyske HARKER'e. Men i må sgu gerne sørge for bedre vejr. ;-) Husk at der er Sjællandstræf 5-7 August 2011. Der er bliver bestilt godt vejr til lejligheden. Og da de sidste 3 HARK træf har været ret så regnvåde, så siger statistikken at vejret bliver superfedt. Jeg glæder mig allerede.

ddkk ALL-ROAD træf på Sjælland ddkk

dkflag4 viewtopic.php?f=5&t=2026
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar