hvad skal med ?

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Kim Helbo

hvad skal med ?

Indlæg af Kim Helbo »

Hej i forum. Jeg planlægger en 10- 14 dages tur til Sverige i sommer, skal køre alene, hvad skal jeg tage med af værktøj/reservedele, som minimum, jeg er ikke den store mekaniker :oops: , forventer 90% asfalt, 10% grus.
Mvh Kim Helbo
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: hvad skal med ?

Indlæg af Nikolajsen »

Kædespray.
Fosikringsbevis (grønt tror jeg nok).
Registreringsattest.
Og så naturligvis det værktøj som følger med fra ny.

Dette skulle være nok til Alpen 8-) , resten er til føreren. :lol:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Kim Helbo

Re: hvad skal med ?

Indlæg af Kim Helbo »

Hej. Kædespray tror jeg "scotoileren" sørger for.Grønt forsikrings bevis :-? :?: Hjælp mig lige der.
Du mener ikke det blå sygesikringbevis eller.......... Registreringattest ligger altid min tegnebog.
Kan man tegne en slags "falck/autohjælp" , som gælder udenlands, hvis det værste skulle ske, motornedbrud, punktering eller lign., hvor der kunne blive brug for at blive transporteret til værksted.
Punktering, findes der en lynlap løsning, gaspatron eller lign. Mvh Kim Helbo
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: hvad skal med ?

Indlæg af iver »

Hej Kim.

Det grønne forsikringsbevis bestiller du hos dit forsikringsselskab, du kan muligvis bestille det over nette, eller ved opringning. Det er så vidt jeg ved et dokument der skal bevise at du har forsikring på!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: hvad skal med ?

Indlæg af Nikolajsen »

iver skrev:Hej Kim.