Charter eller MC ferie?

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Rotax 655

Charter eller MC ferie?

Indlæg af Rotax 655 »

Jeg trænger til rekreation - mit højre ben fungerer rigtig dårligt til at gå med - men udemærket på en MC :-D Nu sidder jeg så her og tænker gid man var syd for Alperne. Kan det lade sig gører at kører gennem Tyskland med en enkelt overnatning og ramme Zelle am der See på dag tre - uden at få siddesår. Så vælger jeg MCén rekreation i stedet for charter. Gidder ikke telt på turen - nogen der kender OK steder til overnatning, MC motel eller lignende? Skriv snart det haster (på den gode måde)
Valf

Re: Charter eller MC ferie?

Indlæg af Valf »

Jeg ville foreslå "Autozug" Hamborg til Munchen. Sidste år kørte kæresten og jeg fra Esbjerg til Arco ved Garda søen på 1 ½ dag, men det holdt sku også hårdt. Så næste gang tager vi helt klart toget til Munchen.

Mvh Ralf
Rotax 655

Re: Charter eller MC ferie?

Indlæg af Rotax 655 »

Tak for dine erfaringer Ralf - :ok: Jeg lurer lidt mere på muligheder.
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Charter eller MC ferie?

Indlæg af kjelde »

Det er en lang tur især hvis helbredet ikke er helt i top.Hvis du tager den korteste vej er der jo ca 1300 km fra midtjylland til Zell am See. Men det kan du selvfølgelig bedst vurdere.
Hvis du vælger at køre kan jeg anbefale Willa Löwenherz http://www.villa-loewenherz.de/ som ligger mellem Hannover og Kassel. Et rigtig godt motorcykelhotel , som ligger næsten halvvejs.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Rotax 655

Re: Charter eller MC ferie?

Indlæg af Rotax 655 »

Du har ret Lars - det må nok vente lidt - men hva en Carterrejse på en uge med alt betalt, mad og drikke, koster jo også kun 5000 kr. i Tunesien.
Besvar