Irland igen

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Irland igen

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag Gode HARK venner
Jeg ved hvor min ferie bliver 2012 :ok: for mit favorit :beer: er fra Cork

Så turen går igen til Irland :-D
Vi køre i august (Annemarie) og jeg "bare" 3 uger *S*
Vi sejler fra Esbjerg først på mådenen til Herwich, måske ikke den billigste måde men den letteste for os, Annemarie har også familie i Bramminge hvor vi lige kan overnatte, og min erfaring er også at det kan lade sig gøre at få en fornuftigere pris på færgebilleten hos DFDS hvis man bestiller tidlig, og England skal bare overstås med en ovrnatning, vi taler lige PT. om vi skal køre til Fishguard for at sejle til Rosslare og så køre op langs østkysten til Dublin eller køre direkte til Liverpool, ja der er jo også Holyhed, Dublin samt Holyhead, Dun Laoghaire, nå der må ses på priser/køretid/overnatning. Vi vil gerne se det mitderste af Irland og så ved en senere lejlighed se øst Irland, fra Dublin vil vi køre mod Sligo, derefter ned mod Galway, og hjem over Glin som ligger på syd siden af Shannon river,(her har vi været før og det er bare stedet) herfra går tiden igen mod øst, hvor Jeg gerne vil se lidt på Kikenny der laves vist også :beer: :ok: det ligger temmeligt klart at vi sejler fra Rosslare til Fishguard med en overnatning sikker et sted vest for London
Vi overnatter på BB. for det er bedst for os, og det vil vi også gerne ofre.
Har nogle af jer været i Irland? har i kørt der på MC?
Jeg vil følge op Vore planer
Jeg forhandler PT. med DFDS. for at få dem til at give mig en samlet færge billet
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar