2 x Jens tur for 5 gang

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2 x Jens tur for 5 gang

Indlæg af YETI »

TAK for jeres deltagelse i dette år 2 x Jens tur. Af en eller anden grund var det særligt hyggeligt i år. Måske skyldes det at det i år var 5 års jubilæum, eller også var det blot at vi efterhånden har fundet formen på denne tur,og kender hinanden og beboerne på Bavnebjerg. Anyway! Tak for jeres deltagelse og særligt tak til dig Søren for din optræden og til dig Lasse for gaven..
Junior påtænker at lave en opslagstavle med billeder fra 2 x Jens turen.. Den kan I se til næste år. :lol:

Bedste hilsner YETI
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: 2 x Jens tur for 5 gang

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag Jens

Velbekomme!!

Personlig har jeg tænkt på hvor meget anderledes det var denne gang og da jeg var med sidste år (for første gang) og jeg kan for mit eget vedkommende forklare det med at jeg er blevet mere tryk med at komme et sted som Baunebjerg nu jeg har prøvet det, og jeg ser frem til næste gang hvor jeg skal på JENS & JENS tur

kkj8
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: 2 x Jens tur for 5 gang

Indlæg af Søren Dahl »

Hej jens

Selv tak, det var en stor fornøjelse, jeg kommer personligt selv til at grine når jeg tænker på beboeren som sad bag mig da jeg skulle spille på Halo - hold da op hvor var det sjovt at sidde og høre på hans kommandoer om hvor min halo-taske skulle ligge henne, og navnligt hvor den IKKE skulle ligge(jeg kunne næste ikke spille af grin) :lol: :lol: - det er sådan nogle oplevelser ud over alle de andre oplevelser der virkelig gør turen noget særligt og fantastisk :-D - jeg glæder mig meget til at se Jens' opslagstavle næste år - og hold da op hvor bor Jens og de andre beboere bare super godt - det er bare så fedt at se :-D

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: 2 x Jens tur for 5 gang

Indlæg af Nejmann »

YETI skrev:Junior påtænker at lave en opslagstavle med billeder fra 2 x Jens turen.. Den kan I se til næste år. :lol:
Jeg har også lige brændt en DVD med fotos fra årets tur. Mon ikke den ankommer til din postkasse om ikke så længe ;-) Så kan Jens snildt fylde en opslagstavle!
vh Kåre
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: 2 x Jens tur for 5 gang

Indlæg af YETI »

Hej Kåre
Tak for billederne. Der er helt sikker basis for noget opslagstavleværk !!!

Bedste Hilsner
YETI
Besvar