Klubbens årlige efterårs Sheltertur d. 8. og 9. Oktober.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Klubbens årlige efterårs Sheltertur d. 8. og 9. Oktober.

Indlæg af Nikolajsen »

Niels skrev:Nu tror jeg at det lykkedes mig af få mine billeder låst op, så nu gør jeg lige et forsøg igen :roll:

Hilsen Niels
:ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 511
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Klubbens årlige efterårs Sheltertur d. 8. og 9. Oktober.

Indlæg af John Sigh »

Tak for en go oplevelse. Efter at have været på sheltertur med en masse goe HARK`er er jeg klar til en anden gang (kan desværde ikke 4/5 nov :-( ) Specielt tak til "skaffe" holdet for en gang velsmagende bål gryde.
Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Klubbens årlige efterårs Sheltertur d. 8. og 9. Oktober.

Indlæg af Lasse Pedersen »

Godaften Søren

Ja det var jo noget af en tur du fik! godt at læse at du er "sluppet" med lidt med hånden!
God bedring
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Klubbens årlige efterårs Sheltertur d. 8. og 9. Oktober.

Indlæg af Lasse Pedersen »

Kære Venner i HARK

Det er så svært at sætte ord på de oplevelser i giver mig, vi deler meget sammen nemlig det at vore MC. er en V2. fra :honda: :-D
jeg har så meget med hjem fra vore sammenkomster! der bliver underholdt meget med det her hjemme i Brøndby og på jobbet, hvad bedst af alt er, jeg lærer så meget at jer! Tak fordi i er jer :ok:
Jeg glæder mig til jeg igen skal mødes i jeres selskab!

Ja som flere af jeg skriver så giver Sørens oplevelse stof til eftertanke, og opmærksomheden bliver bestemt mere skærpet, som den helt klart også var for mig på hjemturen, som jeg efter lidt fotografering fra Odins høj, hvor jeg fik sagt farvel til Thomas og Steffen, og Henrik Larsen på færgen, tog anden vej til venstre fandt Margueritruten og færgen til Hvalpsund! en smuk tur hjem ikke den varmeste, men med varme minder om en weekend med gode venner :ok:
vi ses snart :beer:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Klubbens årlige efterårs Sheltertur d. 8. og 9. Oktober.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Lasse

Det er altså total fedt, som du gang på gang deltager i klubbens ture her i Jylland - det er altså entusiasme på et nivau som er svært at overgå - total respekt her fra Lasse, og jeg glæder mig til at vi ses næste gang, og den næste gang vil jeg altså gerne have lov til at nå frem til shelterne, og ikke bare nå at køre i bil og blive kigget på af doktormanden :-x

Glæder mig til vi ses igen :-D

Mvh Søren
Besvar