Jeg vil hermed gerne invitere på en sheltertur ud på Djursland.
Konceptet kender vi alle efterhånden - god mad og hygge - dog skal man nok tænke over det lidt varmere outfit til denne tur, da den ligger sidst på sæsonen :)
Medbring selv bestik og tallerken - lad kogegrejet blive hjemme, vi laver bålgryde ad libitum, har en god kammerat, som har en MEGET stor gryde, som jeg måske godt må låne, har dog ikke i skrivende stund spurgt om lov, og jeg har heller ikke spurgt om han vil tage kikse kage med til arrangementet

Vi mødes lørdag den 5. kl. 13. hos mine forældre, hvor vi får kaffe og kage, turen går derefter til Voer Færgested, hvor der ligger nogle gode shelter pladser hvor vi overnatter.
(Adresse følger på privat besked til de tilmeldte)
UPDATE! Om morgenen søndag den 6. ca kl 9.30 kører vi tilbage til mine forældre som er klar med morgenkaffen, rundstykker og hvad der måtte høre sig til - jeg skal noget om eftermiddagen, og må desværre køre ca kl. 12 (har fået en musikalsk invitation jeg ikke kan sige nej til, skal nok forklare når vi ses, så vil I sikkert forstå, men det er noget som involvere spillestedet Train, en masse kendte trommeslagere, og et stort publikum, en Søren og en didgeridoo

Glæder mig meget - og det gør mine forældre også

Mvh Søren
- tilmelding her på tråden
Deltagerne er:
Jeg selv

Henrik Hald
Kirsti
Peter
Vibeke
Jørn
Lasse
Poul (+ Pouls nevø som bagsæde passager :)
Lars Kjelde
Stubager :) - tilmeldt pr Mail - fedt, Ole :)
Anne Marie
Anthon
Steffen
PS. jeg fik ikke nævnt i invitationen, at det koster 25 kr(som sidste år) for en overnatning i disse shelters pr. person pga. det er ejet af Fjordcenteret, nu er det nævnt for god ordens skyld - jeg betaler centeret når jeg kender antallet af deltagere(som sidste år