Sheltertur på Djursland 5-6 November

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Sheltertur på Djursland 5-6 November

Indlæg af Peter AT »

Sikke en dejlig måde at tilbringe en weekend på....

Overdådigt kaffebord og dejligt morgenbord. Selskabet var, som det plejer, i en klasse for sig. Vejret viste sig fra sin allerbedste side. Hyggen med bål og godt grydemad, suppleret med en øl, dram og et par anekdoter siden sidst vi var sammen. Igen en god oplevelse.

Tak til Søren for arrangementet og tak til Sørens forældre for opvartning og gæstfrihed...

Mange hilsener
Peter & Vibeke
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur på Djursland 5-6 November

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

- tak Peter :)

Tak til alle fremmødte, det var en stor fornøjelse at have Jer på besøg - jeg sidder stadig og nyder alle indtrykkene fra weekenden - dejligt selskab, i fælleskab kan vi altså noget i denne MC klub som er noget særligt.... - endnu en gang en ekstra tak til alle - og en særlig tak til Jer som kommer langtvejs fra - det er altså en kæmpe kompliment til arrangøren - "det er fandme bare i orden :lol: "

Jeg skal hilse mange gange fra mine forældre - de hyggede sig rigtig meget, og glæder sig rigtig meget til næste år :-D

- det gik iøvrigt godt til musik arragementet jeg skulle deltage i, og lige nu sidder vi oppe ved Simon, Kåres bror og skal have en lækker lasagne inden vi skal til Groove Night - en aften udgave med livemusik som forgår i forlængelse af arrangementer som jeg deltog i i dag.

Mvh Søren
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Sheltertur på Djursland 5-6 November

Indlæg af kjelde »

Tusind tak til alle for en helt igennem super-super tur :ok: Bedre kan det ikke gøres. Tak Søren for et godt tilrettelagt arrangement, musik osv. Bring dine forældre en stor tak for deres indsats. Husker ikke jeg har oplevet et lignende kaffebord :ok:
Glæder mig allerede til vi ses igen
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Sheltertur på Djursland 5-6 November

Indlæg af Lasse Pedersen »

Tak Søren
Det har igen været en dejlig weekend sammen med det jeg i høj grad betragter som mine venner :ok: Hvor var det hyggeligt igen at se et nyt hjørne af af ddkk
Specielt var det hyggeligt at træffe dine dine forældre, din bedstemor og søster Mette og hvor kan det dog ikke overraske mig at netop det er din familie, for det er bestemt lige så fantastiske som du selv er Søren!!!
Det var et rigtigt dejligt sted du havde fundet til os HARK er hvor vi kunne være lige det vi kan lide at være HARK er :ok:
At køre over til jer er som at tænke på, nu skal jeg hjem til HARK :-D måske for nogle store ord, men nej, jeg føler jeg har, et/en hjem/familie hos/i jer
Når man ser Sørens familie tage i mod os, når man ser Steffen troppe op på sin italiener men sin familie, Anton med det største stoldes smil!
Lars som kommer på sin dejlige nye AT. med glæde så stor, heldigt du fandt den!!
De to, x to unge forelskede så glade, så glade :beer:
Jørn, ja du kom selvfølgelig og endda med dejlig fisk og en god samtale :ok:
Og Ole som den rarer og godmodige person, med lige den ro som dit overskud giver dig :-D
Poul Arne hvis ikke Kristian har sagt dig tak for turen(det er jeg nu sikke på han har) så vil jeg sige dig tak fordi du tog ham med, han var dog en dejlig ung mand!!! hils ham
Til dig Kåre ja du var jo alt for hurtig væk igen så hurtig at jeg ikke fik sagt farvel :yamaha:
Ja jeg kørte jo ned til færgen og fulgte Margueritruten til Randers, ja der er smukt i Danmark, jeg kørte videre til Mørke og igen ind på Margueritruten igen ned på Mols og Molsbjerge blev prøvet efter et lille besøg på røgerriet ved Kalø vig, det med Mols bjerge det vil jeg prøve igen men nok ikke med videre hjem tur over Mols linien de har nok set det sidste til mig :not: :roll:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Sheltertur på Djursland 5-6 November

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Lasse, og alle I andre tak for de flotte ord, det betyder meget for mig, når jeg kommer ud på landet igen, læser jeg beskederne op for min familie. Netop sådanne kommentar motiver i den grad til at gentage arrangementet. Jeg har det på nøjagtig samme måde som Lasse med folkene som deltog på turen, og det vil I den grad være på plads at sige - tak for alt mine venner :ok:

Mvh Søren
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Sheltertur på Djursland 5-6 November

Indlæg af Lasse Pedersen »

:honda: :-D :ok:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
PAVJ

Re: Sheltertur på Djursland 5-6 November

Indlæg af PAVJ »

Hej.
Også en hilsen herfra med tak for det dejlige arrangement. Tak til Søren og familie for den store gæstfrihed og det udsøgte kagebord, det er vist for de få udvalgte at opleve det anno 2011 :-D
Nevø Christian som til dagligt bor hos sin "alenemor" - havde godt af noget "mandfolkesnak" og sure tæer, han nød turen i fulde drag og er allerede ved at regne på hvordan og hvornår han kan anskaffe sig en MC.
Ellers kan jeg kun tilslutte mig de fine ord Lasse er kommet med :ok:

Håber i alle får en god slutsæson og en god vinter.

M.v.h.
Poul (og Christian)
Besvar