Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Søren A

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af Søren A »

Hejsa
Er just blevet tilmeldt dette fantastiske forum, der er sgu meget lækkert læsestof! Jeg er muligvis frisk på turen søndag sammen med 2 mere hvis der stadig er pladser ;-) vi var også med i Oksbøl, og elsker grus og smukt natur ;-)

Se i øvrigt fotos og video på vores hjemmeside: www.motorcykeleventyr.dk Både fra Oksbøl men også fra mange af de andre ture.
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af Henrik Hald »

Hej, jeg regner også med at komme.. :-D

Mvh Henrik..
Jens Adamsen

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af Jens Adamsen »

Hvis det ikke bliver alt for koldt for mine små kontorfingre, vil jeg satse på at køre ud forbi Steffen, og følges med ham til Snejbjerg. Så må Transen og jeg prøve vores første længere herretur. Den har godt nok ikke knopper på, men jeg håber vi kan følge med alligevel.
/Jens
Alsen

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af Alsen »

Hej Thomaseriksen

jeg vil gerne deltage på turen :-D

Mvh Alsen
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af kjelde »

hvor er det bare fedt vi bliver så mange til en tur midt i november :ok:
Glæder mig til turen og til at se jer alle :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Madsrdo4

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af Madsrdo4 »

Hej Thomas.
Jeg vil gerne tilmelde mig hyggeturen imorgen.
Mads :beer:
TEriksen

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af TEriksen »

Hej alle,
Mange tak for den store opbakning til denne tur.
Vi bliver 16 i alt og 3 af os har ruten i gps'en. Vi burde således kunne undgå at nogen bliver væk.
Som udgangspunkt venter vi på at alle 16 dukker op i Snejbjerg kl 10:00 så giv venligst besked på min mobil, nummer 22458057, hvis du bliver meget forsinket eller er forhindret i at deltage.

Vejret er med os, omend det bliver en smule koldt fra morgenstunden af.
Vi ses i morgen.

/ Thomas
TEriksen

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af TEriksen »

Tak til John, Peter, Lars, Peter AT, Morten, Steffen, Finn, Henrik, Jens, Alsen og Mads for en dejlig dag.
Vejret startede og sluttede tåget men derimellem var det flot. Tak til John for indførsel af rotationsmetoden, det sikrede at alle var med hele vejen.
Hermed lidt billeder fra dagen,
/ Thomas

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
mc-eventyristen.dk

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

En stor tak til Thomas for en fantastisk go tur ad skønne veje...... ihvertfald dem af vejene vi ku se ;-)

Det er en herlig flok "fætre" du havde med - dejligt at opleve HARK har sådanne skønne mænd i flokken.
Tak for jeres måde at være på, hyggeligt at møde jer, tak for kampen alle sammen :-D

Jeg har lavet et indlæg på min hjemmeside med indtryk fra dagen, kig ind hvis I har lyst:
http://www.mc-eventyristen.dk/31384068

Billede

Thomas - du siger bare til en anden gang, så stiller jeg gerne op igen :-D
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af kjelde »

Hej Thomas og alle jer andre
Tak for en super tur :ok: Fin kørsel i det smukke landskab selv om vi startede lidt omtågede. Du siger bare til så tager vi første etabe en gang til :-D
Dejligt at se såvel kendte som nye ansigter. I er bare nogle dejlige mennesker alle sammen :-D
Vedhæftede filer
P1015415.JPG
P1015415.JPG (104.25 KiB) Vist 12628 gange
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 511
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af John Sigh »

Super tur ! Det er godt man har en "grusfræser" så man har muligheden for at møde sådan en flok gæve gutter :beer:
Selv om ikke alle har set lyset :honda:
Kan et par BMW kører også være gæve :mrgreen: Glæder mig til næste gang.
Mvh.John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
mc-eventyristen.dk

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Så så John, pas nu på....... vi med BMW-maskiner ka oss lave gode ture, og hvis du ikk opfører dig pænt, bliver du ikk inviteret med......heheheeeeeeeeee :-)

Se bare her hvor sjovt vi havde det på tur i Oksbøl....... :-D
Billede


bmwenliGSt
Peter
http://www.mc-eventyristen.dk
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 511
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Grustur Herning/Ulfborg d. 13. november

Indlæg af John Sigh »

mc-eventyristen.dk skrev:Så så John, pas nu på....... vi med BMW-maskiner ka oss lave gode ture, og hvis du ikk opfører dig pænt, bliver du ikk inviteret med......heheheeeeeeeeee :-)

Se bare her hvor sjovt vi havde det på tur i Oksbøl....... :-D
Billede


bmwenliGSt
Peter
http://www.mc-eventyristen.dk
Hej Peter.Missundelse gir udslag på mange måder :roll: Når jeg bliver stor ønsker jeg mig også sådan en Moto Guzzi med hængepatter :beer:
John.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Besvar