Forårs Tur 2012

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Kim Helbo

Forårs Tur 2012

Indlæg af Kim Helbo »

Hej i forum. Så er jeg ved at være oven på igen efter en større nedtur. Vil bare høre om der er planer hos nogen, i HARK regi, om en tur i det spæde forår. Jeg har hjul under mig igen efter den 31.03.2012. Mvh Kim Helbo.
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Forårs Tur 2012

Indlæg af Peter AT »

Hej Kim...

Dejligt du er på "Banen" igen.

Jeg har flere ture i støbeskeen, bl. andet en ned langs Hærvejen, med start i Viborg ad små dejlige veje til den Tyske grænse.

Udover det har jeg en tur her midt på året, hvor jeg vil forsøge at besøge 28 lande på 56 dage. Bare en tosset ide jeg har fået.
Der er jo også årets årlige HARK forår sheltertur d. 24. og 25. marts. Den bliver annonceret efter vi har fået de sidste detaljer på plads på bestyrelsesmødet i næste uge.

Men er altid, næsten, klar på en tur i det grønne.

HugOgDask
Peter
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Forårs Tur 2012

Indlæg af kjelde »

Peter......den med hærvejen er jeg med på, og deltager gerne med noget i mit område. Kørte faktisk en dejlig tur i går sammen med Prins Peter, der glad kom efter han havde hentet sin BMW i Toftlund :-D . En del af turen gik ad hærvejen :ok: Det er bare super.

Jeg har faktisk også i grustur i det sønderjydske i støbeskeen, som jeg håber nogle vil tage imod :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Kim Helbo

Re: Forårs Tur 2012

Indlæg af Kim Helbo »

Hej i forum. Forårs turen er jeg ikke klar til, da jeg ikke har TA`en før den 31.03, men den tur langs Hærvejen lyder absulut som en mulighed. Jeg kan p.t ikke påtage mig opgaver vedr. plænlægning o.s.v., hovedet er stadig som en bikube af tanker :-? , men håber andre klarer det, så prøver jeg at stramme ballerne når turen er der. Mvh Kim Helbo.
jaxx

Re: Forårs Tur 2012

Indlæg af jaxx »

Da jeg er ny her, har jeg nok ikke så meget indblik i hvor interessen ligger, om det er kun er længere ture hvor man får grus under dækket, primitive camp ture osv. eller er der også interesse for noget mere simpelt og socialt, en enkelt dag hvor man mødes, selvf.. med mc i højsædet.
dette er kun et eksempel, men stadig noget hvor jeg syntes at det ville være kanon at mødes om, men Egeskov slot, som har har et fint motorcykel museum, madpakkerne med osv.
igen, det er lige så meget for lige få en føler med hvad der "forventes".

jeg syntes at ideen med hærvejen lyder rigtig god, og hvis tingene passer sammen ville jeg da også gerne deltage.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Forårs Tur 2012

Indlæg af iver »

Hej Jaxx.

Det er meget forskelligt hvad der er af arrangementer. nu kan jeg se du bor på Lolland, så kunne det være nærliggende at du kørte dagsture i weekenderne med "Sjællandsrødderne ;-)", Men der er også indimellem skruedag, hvor vi mødes og skruer og sparker lidt dæk og måske får et stykke mad :-D. Så er der to årlige shelterture, der plejer vi at mødes et givent sted og køre en slags fællestur hen til shelteret, hvor vi laver mad over bål, måske får lidt til ganen og dem der har lyst overnatter. Der er også generalforsamling, hvor der også er fællestur, spisning, og overnatning hvis man har lyst og det samme med sommertræf på MCTN campinpladsen. I september er der 2XJenstur hvor vi besøger en institution for handicappede i udkanten af Ry, det er et enddags arrangement. Udover de faste arrangementer, som også kan ses i kalenderen på forsiden http://www.honda-allroad.dk/kalender.html ja så mødes man også løst, det er bare at smide en streng her på forum med forslag, og så om nogen bider på, klubben er jo det vi selv gør den til. :-) Håber det gav dig en lidt fornemmelse af hvad der "forventes" :-) Håber vi ses til en eller anden form for arrangement.

Mvh Iver

PS. Håber det er ok med dig Kim at jeg lige skriver lidt i din tråd.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Kim Helbo

Re: Forårs Tur 2012

Indlæg af Kim Helbo »

Hej Iver. No problemos ;-)
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Forårs Tur 2012

Indlæg af Nikolajsen »

Peter AT skrev: Udover det har jeg en tur her midt på året, hvor jeg vil forsøge at besøge 28 lande på 56 dage. Bare en tosset ide jeg har fået.
Jeg kunne godt lige tænke mig at høre hvad det er for nogle lande 8-) (måske i en anden tråd, så jeg ikke ødelægger denne her ;-) )
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Forårs Tur 2012

Indlæg af Peter AT »

Har lavet en ny tråd med min Europatur.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Besvar