Hilsen fra USA...

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Peter HugOgDask

Hilsen fra USA...

Indlæg af Peter HugOgDask »

Hej alle HARK'ere....
Lige en hilsen fra Californien, hvor det hele gaar rigtig godt. Vejret er, som det vist plejer her paa egnen, ret godt. 25 - 28 grader og hoejt solskin.

Har tumlet rundt i det meste af Californien, den nordlige del af Mexico, Navada og selvfoelgelig Las Vegas. Lige nu er jeg paa vej til San Fransico, hverefter det gaar til Death Valley.

Vores oprindelige plan var at tage til Denver, hvor der staar et par MC'er og venter paa os, men der er lidt problemer med vejret. 30 cm. sne, hvilket ikke er helt optimalt.

Vi har vaeret rundt og koebe nogle biler op, og en enkelt motorcykel. Det hele bliver bliver pakket i container paa tirsdag.

En af de mere specielle oplevelser har vaeret en tur paa en Victory Hammer MC. Et kaembe lokum paa over 1600 ccm, med et monster traek. Blev kaaret som aaret MC i USA sidste aar. Meget sjovt....., men altsaa slet ikke tilnaermelsesvis saa sjov som min AT'er.

Naa det var lige en kort hilsen herfra. Jeg fortaeller gerne meget mere naar jeg kommer hjem.

HugOgDask
Peter



PS.: Tom, det er en XR400R. Ny... ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

FEEEDT!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Peter

Det ser vi meget frem til - altså både at se din kværn og høre mere om turen

MVH Søren
Besvar