Forårsshelter 2012

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
s2klund

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af s2klund »

Hej.Kan desværre ikke deltage (min kæreste skal giftes) .Men holder øje med næste tur og håber der er plads i kalenderen. :-D . Kommer dog til Fakta og ønsker jer god tur. kslag
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af Holst »

Hej Tryksen

Det er ikke nogen hemmelighed hvor vi skal hen. Turen kommer denne gang til at gå til området omkring Gudenåens udspring.

Og til dig S2klund - bliver hyggeligt at møde dig, men jeg forstår ikke helt - hvis din kæreste skal giftes skal du vel også - eller ??

Vi ses på lørdag :-D :ok:
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
kr

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af kr »

Hej Alle. Er det mulig for en gamle Transalp kører at deltage selvom jeg kører på en gammel Tenere nu? Jeg bor 3km fra Gudenåens udspring ved Kollemorten nu efter at jeg er flyttet fra Horsens. Hvor helt præcis findes denne shelterplads og hvad kl. ankommer i ca?
kr

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af kr »

kr skrev:Hej Alle. Er det mulig for en gamle Transalp kører at deltage selvom jeg kører på en gammel Tenere nu? Jeg bor 3km fra Gudenåens udspring ved Kollemorten nu efter at jeg er flyttet fra Horsens. Hvor helt præcis findes denne shelterplads og hvad kl. ankommer i ca?
Er det her? Jeg bor ved øster Nykirke så det er meget tæt på (-: Jeg kommer dog ikke hele dagen pga fødselsdag men skulle gerne ankomme inden kl. 17
http://www.naturstyrelsen.dk/NR/rdonlyr ... aaenA4.pdf
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af Holst »

Hej Alle. Er det mulig for en gamle Transalp kører at deltage selvom jeg kører på en gammel Tenere nu?
Hej kr

Dette er et klubarrangement og dermed forebeholdt fuldgyldige medlemmer der kører på en af de cykler som vi samles om. Så svaret på om du kan deltage i shelterturen på andet end en Honda All Roader er ...Nej.

Kan være vi ses i en anden sammenhæng.. 8-)
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
kr

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af kr »

Jamen jeg er da skam stadig medlem og har været med på mange af jeres ture. Transalpen er lige blevet solgt så derfor har jeg pt. kun tenere. Tror de fleste kender mig og HARK plejer da ikke være så firkantet, men hvis det ikke kan være anderledes så det jo sådan og så vil jeg gerne slettes af medlemslisten. Kunne bare være hyggeligt at hilse på gamle medlemmer nu hvor klubben overnatter tæt hvor jeg bor;-) Jeg har været med lige fra starten og kører jo stadig allroad...
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af iver »

Hej Kenneth. Det kunne helt sikkert være hyggeligt at se dig igen, så jeg synes da du skal kigge forbi til du andet arrangement. Om ikke andet så vi kan se din Tenere, og så du kan se hvad rigtige mænd kører på ;-) Men vi er jo nød til at sige stop du eller andet sted, der er mange der kører på andre cykler der spørger om de må komme med på klubture/arrangementer, men grænsen må jo gå du eller andet sted. Men tag med til skruedag weekenden efter, der er ikke så langt fra Horsens, og der er vel en del at lave på sådan en Tenere ;-) Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
kr

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af kr »

Egenligt ville jeg bare kigge forbi og drikke en øl ved bålet og se på nogle "rigtige" motorcykler nu hvor jeg grundet køb af st. car pga for mange børn måtte anskaffer mig en billigere offroader, men den kører fint selvom der nok skal skrues lidt på den hen af vejen. Jeg er flyttet og bor ved hærvejen ca. 3km fra Gudenåens udspring og Tinnet Krat hvor jeg regner med at I skal overnatte så hvis der er en irriternde 1 stamper der holder Jer vågen med at gasse op er det sikkert mig. Hyg Jer på Shelterturen så vil jeg finde nogle ligesindet på et andet forum :yamaha: Ps. Kan man slet ikke bestikke Jer :beer:
tingtilsalg

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af tingtilsalg »

Kenneth,

Jeg kører selv Yamaha XT660R og har været med HARK på sheltertur før. Har tidligere været medlem da jeg i mange år har kørt Transalp.

Mon ikke du istedet skal have fat i en fra bestyrelsen der rent faktisk kan tillade sig at svare på klubbens vegne? :-)

Prøv at skriv en PM til formanden.. måske du får ja, måske et nej. Men hvis du ikke spørger får du aldrig svar :-)

- Tom
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af Lasse Pedersen »

Hej Alle Hark er :-D

Så er jeg køre klar!!!! og om ikke jeg fik ret :lol: der har været en eller anden ude og handle lidt ind til HARK turen, lidt hjælp skal der dog bruges, så mon en har en kniv til at skære større skiver med ??

En kommentar til de som IKKE har en af de 3. V2 Honda´s og som skriver på siden, ved seneste generalforsamling, stemte en enig generalforsamling for, at til de officielle arrengementer kan "KUN" deltage disse medlemmer, så det er altså generalforsamlingens holdning, og det er jo foreningens højeste besluttende myndighed!
så som jeg ser det udtaler bestyrels medlemmerne sig korrekt, man kan lide eller ej, men sådan er holdningen
forøvrigt en efter min mening rigtig beslutning og jeg holder :flag: højt

Med venlig hilsen

Lasse
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
tingtilsalg

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af tingtilsalg »

Hvis det er vedtaget ved generalforsamling, så er det jo sådan det må være :-)

Og jeg ser nu heller intet galt i at man holder sig til "mærkevarerne" når det er officielle arrangementer. Jeg skrev blot min kommentar fordi jeg ikke var klar over dette var blevet vedtaget :-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af iver »

Hej Lasse.

Jeg har en kniv der kan skære skiver af alle størrelser, så den ryger med i kufferten når jeg pakker imorgen, og måske jeg propper lidt andet godt derned ;-)

Og må jeg så iøvrigt komme med en klage til arrangørene, jeg har lige tjekket vejrudsigten for weekenden. Og den siger jo varme og ingen regn :!: Det ligner altså ikke noget at bestille sådan noget vejr..... Shelterursvejr er altså Regn, kulde og kraftige vindstød :snydt:

Føj hvor jeg glæder mig til årets første klubtur :beer:

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af Lasse Pedersen »

Hej HARKer
ja man må sku finde sig i meget, men det er jo tæt ved Gudenåen, så lidt vand vil jeg gerne hente til dig Iver :lol:
Der bliver desværre ingen leverpostej denne gang men der er bagt og jeg bringer, :roll: ja ja det rimer ikke men det er sandt
kl 12:00 stopper jobbet for denne uge og næsten alt forberedelse er på plads, og Fakta har ved resten altså hvis man kommer først!! :beer:

det bliver altså HARK af en tur :sol:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Rundstykker søndag morgen

Indlæg af kjelde »

Som beskrevet tidligere skal vi til 60 års fødselsdag lørdag og kan derfor ikke deltage. :-(
Vi har netop afholdt husmøde og bestemt vi vil på en lille tur søndag :-D Og hvad er mere nærliggende end holde første rast ved shelteren og så ønske jer et dejligt forår. :-D
Vi kan være der kl 9 søndag morgen, og hvis der er nogle der ønsker rundstykker medbringer vi dem gerne. Der er et par af jer der har mit telefonnummer, så ring eller skriv hvor mange vi skal medbringe.
Glæder mig til at se jer :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 132
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Re: Forårsshelter 2012

Indlæg af glenn3397 »

Hej. glæder mig til at deltage i turen. Kan man komme til sheltepladsen med en bred transalp (170 cm) eller skal den gøres smaldere inden i morgen?
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Besvar