Roadbook-rally 2012

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Henrik Larsen

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Henrik Larsen »

Nøøøj for en herlig tur. Havde helt glemt hvor fedt det er bare at køre grus under maskinen en hel dag :-D

Super arrangement, -bedre bliver det ikke
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af kjelde »

Super-super god dag. Hvor var det bare fedt at køre på de fantastiske veje. Stor tak til Steffen for det kæmpe arbejde der er udført for at vi alle kunne få en rigtig god dag :ok: . Og selvfølgelig også stor tak til "vores" mesterkok der sørgede for vi heller ikke denne gang forlod et arrangement med tomme maver :ok:
Dejlig med så god en tur med gode mennesker :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af John Sigh »

Absolut ikke sidste gang der skal køres roadbook :-D Selv ikke lidt "kogalskab" kan spolere indtrykket :shoot: Tror ikke jeg skal tælle får efter ca 600km på Alpen i dag. John Sigh. :honda:
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
s.frimodt

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af s.frimodt »

Som lovet lidt film fra vores tur igår. Selvom mit kamera filmer i HD har jeg altså nedskaleret det, da det ellers ville tage en evighed at lægge op :) Og der var så meget vindstøj at jeg blev nødt til at fjerne al lyden og lægge musik ind over, men nok med undskyldningerne, nyd den så godt i nu kan ;)

http://www.youtube.com/watch?v=fsfMVdlm ... ature=plcp
mc-eventyristen.dk

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Tak for en god og fantastisk godt tilrettelagt tur/arrangement/mad :-)

Jeg har lagt nogle billeder ud på min hjemmeside.
Billederne fortælle bl.a. om jeg "fangede Dorthes hjelm i faldet" og Iver ved kødgryderne?
Kig forbi hvis du har lyst: http://www.mc-eventyristen.dk/34029311
mr.jensen

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af mr.jensen »

Hej

Jeg vil gerne sige tak for en dejlig dag til alle dem der deltog i Roadbook Rally '12, til dem der gjorde det muligt, både landejere og madhold, men i særdeleshed en kæmpe tak til Steffen for et veludført løb og en kæmpe indsats. Tak igen, jeg bøjer mig i støvet.

Det var mit første Roadbook-løb, ikke mit sidste i hvert fald, og det var også min første erfaring på grus og i terræn på min TA. Jeg er blevet meget klogere, har lært noget og er både blevet rigere på oplevelser og erfaringer. Jeg har dog et lidt ømt håndled efter mit fald et par km før mål, men er egentlig bare tilfreds med, at TA'en ikke fortsatte ned i åen. Heldigvis døjede andre også med de dybe sandede spor, så det gjorde det lidt nemmere for mig at acceptere at jeg måtte en tur i jorden.

Jeg er også rimelig glad for at koen valgte at springe over hegnet foran mig, i stedet for ind i mig, hvilket nok havde resulteret i et hornstempel i siden på min TA, men det var et stort overskud af arrangøren at implementere kojagt i løbet, synes nok det kunne give nogle pluspoint i den samlede stilling :-D

De bedste hilsner
Martin

Ps. Hvis der er nogle der ligger inde med billeder fra dagen kunne jeg godt tænke mig at se dem. Det kunne jo være, at der var et man kunne vise til kæresten. Bare for blær.
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Holst »

Så er Roadbook-Rally godt overstået og vi har fået sorteret lidt i de billeder vi selv fik taget og dem som Lasse var så venlig at tage.

Billede

Roadbook mv gøres klar til alle deltagere fredag aften...tak for hjælpen Peter

Billede

Nogle deltagere kom allerede fredag aften

Billede

Der samles roadbook.. :-D

Billede

Dagens fotograf og assistent lægger planer for dagen

Billede

Der var et fint line-up af forskellige cykler

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Tungen skal holdes lige i munden når roadbooken monteres..... :-D

Billede

De 2 frontkørere lægger slagplan inden de bliver sendt afsted

Billede

Bagtroppen blev sendt afsted af "yngste mand"..

Billede

Formiddagens etape

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

En utålmodig kok kan ikke forstå hvor "kunderne" bliver af - Iver og Tryksens sublime frokostkøkken

Billede

Så dukkede folk endelig op

Billede

God mad, varm kaffe og lidt læ..... :ok:

Billede

Fortroppen forlader "roligt og ubemærket" frokostpladsen.... :-o

Billede

Eftermiddagens etape

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Resultat af løbet

1 Kristian Due
2 Pelle Gorm Hansen
3 Dorthe
4 GS adv.dk
5 David Stahr
6 Martin Jensen
7 Prins Peter
8 Søren Slebo
9 Henrik Larsen
10 Banck
11 Kjelde
12 Søren Frimodt
13 John Sigh
14 Finn Herman
Udgået...PeterAT og Anders Tofft


Vi vil gerne takke alle deltagere og medhjælpere for at I var med til at gøre Roadbook-Rally 2012 til en rigtig god oplevelse for os. Vi vil også takke Peter fra Ry Mc for at sponsere gavekort til vinderen af Roadbook-Rally 2012.

Billede

Vi glæder os til at se alle igen...
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Gravel.dk

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Gravel.dk »

Holst skrev:Vi glæder os til at se alle igen...
Ja tak i lige måde da! Fantastisk arrangement med sans for detaljerne - og ikke mindst fede veje og en roadbook der bare virkede!
Tak, tak og tak. Glæder mig til en invitation næste år... hilsen nr. 4 ;o)
Gravel.dk

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Gravel.dk »

Efter Road book rally 2012 hos Steffen Holst - fik jeg klippet denne video sammen (efter at være kommet mig over de skønne veje og ikke mindst fået noget søvn) :-D

Hvis lysten melder sig - kan videoen ses her: http://vimeo.com/41241303

Og hvis I vil læse mine superlativer om turen - kan det gøres her: http://www.gsadv.dk

Vi ses derude i sommerlandet ;-)
Niels

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Niels »

Hej Holst

Det ser ud til at du har skabt en klassiker!!! Jeg håber virkelig at jeg er kørende på et eller andet 2 hjulet, og er velkommen, næste gang, for det ligner noget man ikke bør gå glip af:-)

Vi ses, hilsen Niels
Brugeravatar
Dorthe
Indlæg: 31
Tilmeldt: 25. mar 2012, 11:35
Geografisk sted: DK - i kanten af Roskilde...
Kontakt:

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Dorthe »

Holst skrev:Billede
Også herfra skal lyde et tusind tak til alle implicerede for en fantastisk weekend og et helt superb arrangement - herunder ekstra tak for til Steffen og familie for herlig gæstfrihed og det store stykke arbejde i at stable en rigtig god roadbook på benene.

Udover at have haft en rigtig fed tur på herligt underlagt gennem den dejlige jyske natur føler jeg mig helt priviligeret i at deltage i et arrangement, hvor jeg er med for at køre, men andre er med på ren opgaveløsning, såsom Lasse som fotograf og de to kokkemestre... tak for god indsats :ok:

Tak til HARK for at vi kunne deltage.
Vi ses derude!
Hilsen Dorthe.
/Dorthe
'Cause it makes me smile.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Lasse Pedersen »

Tak Anton, Annemarie & Steffen

Hvor er det dejligt at sige tak med hjertet, det var så stort at få lov at møde jer endnu engang!!!!!!!!

Jeg nød det så meget at få lov til luske lidt rundt og se hvor I deltager kom kørende, og jeg håber de foto jeg fik af jer er noget i syndes om.
I deltagere skal også have en stor tak for det er så dejligt at møde hyggelige mennesker.
Der er endnu et par der skal takkes og det er Iver & Tryksen det var et godt HARK inslag !!!!!!!!!!!!

Steffen og Familie jeg kommer til næste År
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar