Roadbook-rally 2012

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Dorthe
Indlæg: 31
Tilmeldt: 25. mar 2012, 11:35
Geografisk sted: DK - i kanten af Roskilde...
Kontakt:

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Dorthe »

Holst skrev:Løbet er ikke udelukkende for HARK'ere, da der også inviteres andre med store all-roadere bl.a. bliver BMW GS-team også inviteret til at deltage.
Hey...
Tak for invitationen til GS-teamet :ok:
Vi er nu gået igang med madkassekonstruktionen af roadbookholderne (ifølge Mortens opskrift :ok: ) og ser frem til det jyske underlag og en bunke hygge og spas...

Hilsen Chris og Dorthe.

PS. Mange gode logoer under Smilies, men jeg synes ikke at kunne finde B..-logoet :lol:
/Dorthe
'Cause it makes me smile.
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Holst »

Så er der mindre end en uge til sidste tilmelding til roadbook-turen, og der er plads til mange flere deltagere.. :-D ......også dem der kører :honda: ... 8-)

Såfremt der er behov for det kan der camperes på mark fra fredag eftermiddag.

Vi ses derude... :ok:
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
meregrustak

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af meregrustak »

Jeg deltager! Det bli'r fedt... :-)

MortenL
F650GS

Honda, Kawasaki, Suzuki og Yamaha logoer ad libitum. Ingen BMW eller KTM logoer hr webmoster?
Rotax 655

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Rotax 655 »

A F B U D
Tunøforfestival og MC åbenthus arrangementer ved div. forhandlere samme dag som Roadbookrally. Det bliver et afbud til Rally.
Så drikker jeg istedet 2 :beer: for startgebyret. God fornøjelse.

vh Leif
mr.jensen

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af mr.jensen »

Hejsa

Jeg vil også gerne tilmelde mig og to andre. Jeg selv kører TA og de to andre AT.

Hvad er kravene til dæk, skal det være knopdæk, eller kan et battlewing 502 gå an? Krydser fingre.

Det kan godt være jeg har overset det, jeg ved det foregår i det midtjyske, men er der en mere præcis adresse?

Martin
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Holst »

Hej Martin (og alle andre tilmeldte)

Dejligt at der kommer endnu flere fra Sjælland til Jylland for at køre.. :ok: Husk at I kan komme og overnatte/telte gratis på mark allerede fra fredag.

Mht. dækmontering. Hovedparten af ruten foregår på små asfaltveje og så mange grusveje som muligt. Der er enkelte strækninger som kan være lidt fedtede hvis det har regnet meget, men da det jo ikke handler om at køre hurtigt, må man jo tage den tid som dæk, maskine, fører, vejr mv kræver. HUSK vi skal køre turen for at have en hyggelig dag og blive rigere på gode oplevelser.

Jeg har endnu ikke oplyst mødested. På et tidspunkt efter weekenden vil alle tilmeldte få en mail eller privat besked med diverse praktiske oplysninger herunder adressen hvor vi skal mødes. Jeg kan dog afsløre at det er i nærheden af Brædstrup.

Vi ses derude.... :-D
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af John Sigh »

Jeg skal da også med, har aldrig kørt efter roadbook før,måske jeg kan finde en ven at følges med ? :beer:
Mvh John Sigh :honda:
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
s.frimodt

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af s.frimodt »

Count me in Steffen! Fandt godt nok ud af der var noget i Land Rover foreningen der, men der kommer jo flere arrangementer af den slags i løbet af året, der gør der nok næppe af denne!

Søren Frimodt Petersen :ktm:
Brugeravatar
Finn HS
Indlæg: 54
Tilmeldt: 29. mar 2011, 21:53
Geografisk sted: Thy

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Finn HS »

Hej Steffen
Deltage gerne men har aldrig kørt efter roadbook !
Mvh. Finn
:honda:
Hex

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Hex »

Hej Holst.
Er booket den weekend. Det lyder som en fino tur. En skam da jeg er ny i klubben.
Det havde været en fin anledning til at møde nogle af jer. Kan i ha en god tur.
Hex.
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Holst »

Hej alle deltagere i Roadbook-Rally 2012.

Hvor skønt med sådan en opbakning til arrangementet. Jeg har forsøgt at sende privat besked/mail til alle tilmeldte med bl.a. nedenstående informationer (mødested fremgår af privat besked/mail). Såfremt der er nogen der ikke har modtaget besked/mail - send mig en mail og jeg skal genfremsende.

Hermed lidt oplysninger som lovet.

Mødetid:
Da vi starter med at køre fra klokken 10.00, er det nødvendigt at være på adressen senest klokken 9.00.

Ankomst:
Ved ankomst udleveres et checkpoint-ark samt roadbooken. Roadbooken skal I selv samle og montere på motorcyklen. Jeg sørger for tape, saks og overstregningspenne i flere farver. I skal selv medbringe skriveredskab som I skal bruge på dagen.

Briefing:
Inden start vil der være briefing om dagens køretur herunder information om regler og retningslinjer som skal overholdes. Desuden vil jeg give en forklaring af de grundlæggende principper for at køre efter en roadbook.

Ruten:
Turen foregår ad mindre veje (grus og asfalt) og ad enkelte markveje og skovveje. Flere steder har lodsejere givet os lov til at køre på deres private veje. Turen vil være delt op i 4 etaper. Efter hver etape venter alle med at køre til sidste mand er kommet frem. Ved løbets afslutning vil vi indsamle roadbooken, Checkpoint-ark samt notere antal kørte km. Der vil være uddeling af “præmier” når vi har alle resultater.

Mad og drikke:
Jeg har arrangeret frokost til alle lørdag for en pris af 25 kr/person. Det bliver rugbrød, diverse pålæg, kaffe, the og noget koldt at drikke. Når vi ankommer til frokoststedet (en hyggelig plet i moder natur) vil maden være stillet frem af 2 medhjælpere. Jeg håber at alle vil deltage, så vi kan flytte frokoststedet fra en grill til skoven.

Hvis der er ønske om det kan der for ca. 100 kroner arrangeres aftensmad lørdag.

Drikkevarer til aftensmaden sørger hver enkelt selv for.

Overnatning:
Som tidligere oplyst er det muligt at slå telt op/campere gratis på min mark.

Husk:
- Jeg vil bede alle om at sende en mail til mig med følgende oplysninger:
- Jeres fulde navn
- Kaldenavn (mit eget er Holst)
- Mailadresse i checker løbende (den i sender mailen fra)
- Mobilnummer som er med på dagen
- Tid for ankomst/hjemrejse
- Frokost lørdag (ja/nej)
- Aftensmad lørdag (ja/nej)


Sidst men ikke mindst vil jeg sige at jeg glæder mig meget til at se alle og jeg håber at vi får en rigtig hyggelig dag :-D .

dkflag4
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Holst »

Hej alle

Så er der mindre end en uge til vi skal have en hel dags hygge med småveje, grusveje og selvfølgelig roadbook ... :-D

Jeg har fået en venlig forespørgsel fra en Hondakører der skulle have været i sydeuropa lige nu (I må selv gætte på hvem det er.. ;-) ) om han selvom tilmeldingsfristen er overskredet, har mulighed for at deltage. Svaret er selvfølgelig JA... og hvis der er andre derude der har fundet ud af at de forresten godt vil/kan deltage alligevel, så giv besked via mail til mig senest på onsdag den 25. april (roadbooken bliver kopieret på onsdag).

Jeg glæder mig meget til at se alle...... 8-)
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Henrik Larsen

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af Henrik Larsen »

Så er det lige før at DMI lover tørvejr hele dagen, os på slicks krydser fingre....

Glæder mig til vi ses imorgen 8-)
mc-eventyristen.dk

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Herligt, jeg kører oss på slicks....... så fint med tørvejr :-D

Og så blir teltet heller ikk vådt 8-)
s.frimodt

Re: Roadbook-rally 2012

Indlæg af s.frimodt »

Tak for en intet mindre end SUPER fed tur Steffen! Jeg er ved at klistre en lille film sammen af mine optagelser fra idag, skal selvfølgelig nok linke den her når den er færdig og lagt op ;) Endnu engang tusind tak!
Besvar