Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften mm.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Rasmus Adler

Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften mm.

Indlæg af Rasmus Adler »

Goddag kære med cykelister! :-)

Jeg er ny herinde og er allerede blevet budt flot velkommen af flere af jer! Jeg talte med Jetti i Ikea, da han spamede min AT totalt med klistermærker (1 stk lille fint og diskret ;-) Jeg synes det lød super hyggeligt med denne lille flok bikere, og håber meget at jeg kan få nogle sjove og hyggelige stunder sammen med nogle artsfælder. Måske endda med tiden også bidrage lidt til fællesskabet. :roll:

Sidst nævnte er egentlig grunden til dette indlæg; det forholder sig nemlig sådan at jeg vil høre om der er stemning blandt nogle folk for at tage soveposen under armen og mcen under numsen, for at bevæge sig ud på djursland til lidt :kaffe: og kage, for lidt senere på dagen at slutte dagens kørsel i Ree Park. Der kan man lave mad over bål (og grill) og der er Al verdens mulighed for at få en rigtig go sluder og hvis man har lyst en lille :beer: Heldigvis sover vi lige ved siden af ulvene, -og deres ulvehyl, skal nok i sig selv blive en oplevelse for de fleste! kkj8 Der er indianertippier til at overnatte i.

Dagen efter ville jeg så byde på en tur blandt giraffer, næsehorn, antilober, strudse, et hav af forskellige antilober og mange, mange flere dyr. :kylling:

Det er sådan at jeg arbejder i Ree Park og har adgang og bemyndigelse til at gå HELT ind til de store, flotte, og frygtindgydende løver og vise hvordan de prægtige dræbere er på Helt klods hold. (kun adskkilt af et metalgitter da ingen ellers ville komme ud derfra igen) :shock:

Ligeledes vil jeg tage jer med ind i girafstalden, som er hævet ca 4 meter over jorden, -således man rent faktisk kan ståi øjenhøjde med de prægtigt og daktisk meget elegante dyr. Vi fodrer dem evt lidt, med blade og grene og ser deres op til en halv meter lange tunge.

Kunne en lille smagsprøve være interessant så se herunder:

http://www.reepark.dk/planlaeg-dit-beso ... ktiviteter

Er der nogle der synes det kunne være et skægt tiltag, så skal i være hjertens velkomne til at give respons. I første omgang vil jeg blot stikke en finger i jorden og høre om det kunne have nogens interesse. I fald det er tilfældet vil jeg lave et forslag til et lidt mere detaljeret program

Jeg vil forsøge at få prisen så favorabel som muligt, -må jo lige forsøge at snakke godt med min chef 8-)
Forslag til tur og økonomi kunne se således ud:

2 dages varighed. (Feks fra lør formiddag til søndag formiddag/eftermiddag)
1.dag mc, kaffe og destination ved hos dyrene. Ned i løvestalden og op til girafferne. Om aftenen madlavning over bål og grill!
Overnatning: I nybygede shelters eller indianer tippier, -begge med fast bund af træ!
2. dag dyrekig og evt. fodring af rovdyr. Præsentation og håndtering af kvælerslange (Konge Python...)

ca Pris incl
Kaffe/sodavand/øl og kage i mols bjerge ddkk
Indgang til ree park
Sindsygt godt vejr
Safaritur på den afrikanske savanne
staldbesøg hos både løver, giraffer og evt næsehorn 8-)
Rigtigt godt humør
Aftensmad og drikke dertil (øl og vand)
Slangefremvisning :shock:
Overnatning i ly for vind og vejr


omkring 4-700 kr


De aller bedste hilsner Rasmus Adler :-P
Senest rettet af Rasmus Adler 03. maj 2012, 10:58, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af iver »

Det lyder spændende. :ok:

Og velkommen.

mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Kim Helbo

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af Kim Helbo »

Hej. Godt initiativ, fin ide. Kim.
Tryksen

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af Tryksen »

Velkommen du kære nye

Super fed ide - hvis det passer i kalender så er jeg helt sikkert med :ok: :ok:

Kom med en dato så forsøger jeg at få det til at passe. Er selv ved at lave et lille arrangement og blev rådet til at se i HARK kalender, så der ikke er sammenfald med andre arrangementer :kylling:

Håber det lykkedes og at vi ser dig til et arrangement i nær fremtid
mr.jensen

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af mr.jensen »

Hey

Det lyder meget interessant, godt initiativ, men jeg har behov for en dato. Kan det lade sig gøre?

Martin
Niels

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af Niels »

Vil der i givet fald være plads til X-harkere der stadig hænger lidt ud, og så ellers dæmper apstinenserne, på MC af anden oprindelse :yamaha: :roll:

Mvh Niels
mc-eventyristen.dk

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af mc-eventyristen.dk »

Ahem ...... host host, banke banke på......... spørger pænt om lov at blande mig i koret: Undertegnede ekvipage på mc af anden etnisk oprindelse, vil også meget meget gerne med på slig tur, hvis det er muligt?
Det lyder fantastisk, og lige noget for mig (samt evt. min kæreste som kører på mc fra den røde sols land :suzuki: )

bmwenliGSt
Peter
Gravel.dk

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af Gravel.dk »

Det vælter jo ind med gode idéer !

Hvis der er plads til et par GS'ere og afhængig af dato - så vil jeg gerne meget gerne have lov at deltage med fruen.

(Hvor er det BMW logo egentligt henne) :-D
Mogens Dammand

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Rasmus

Velkommen til og det er da en fantastisk idé du har fået :ok:

Igen afhængig af dato er jeg også med, muligvis med frue, så lad os høre nærmere.

Med hensyn til BMW logo, ja det er da for dårligt at jeg ikke fik det med, da jeg lagde de andre ind :oops: syntes at der manglede nogen der var lidt sjovere, så det er klart en smutter ;-)
Måske en af de nye der har adgang til redigering i forum kan få det lagt ind.

Hilsen
Mogens
ligelovliglive

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af ligelovliglive »

Det lyder som alle tiders ide, som jeg også er med på, hvis der altså er plads til en mand på en af disse hersens BMWére med lang affjedring. Ree Park ligger i øvrigt kun 15 kilometer fra MC Touring Camp, så jeg vil samtidig foreslå, at folk der eventuelt vil bruge hele weekenden i samvær med ligesindede med hang til vores prægtige eventyrmaskiner mødes der om fredagen.

De bedste hilsner Kim
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af Bønne »

Godt initiativ, altid dejligt med lidt nytænkning :ok:

Jeg tilslutter mig også, så hvis og så fremt i fald datoen passer i mit program :lol:

Og mon ikke også Rune, min søn, gerne vil med bagpå :!:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af Anders Thorsen »

Hej
Lyder spændende vil da også meget gerne komme alt afhængig af datoen :-D
Rasmus Adler

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af Rasmus Adler »

JAMEN DOG DA!! MAN BLIR DA HELT GLAD OVER DE MANGE TILBAGEMELDINGER! kkj8

VI LAVER SQ EN TUR!! :beer:

Iøvrigt er dette arrangement KUN og Udelukkende for folk med RIGTIGE motorcykler! Dvs.



Transalp, A.T. og Varadero! :-x ...Alt andet hø og hakkelse hører i hvertfald ikke hjemme på8-)



....og så snart alt det så er sagt, -og jeg har fået lov at missionere lidt omkring vort Høøøøøjt elskede religion ( Honda!!!), -ja så synes jeg at det ville være ok at gøre EN enkelt undtagelse og byde de vantro hedninge rigtigt hjerteligt velkommen på den her tur! :-)

-hæ hæ hæ til mine kære trosfæller: vi kan jo altid se om ikke situationen kan benyttes til at få omvendt og dernæst frelst nogle af de vantro! (sælge deres skrald og Købe en HONDAAA!)

Jeg vil så snart jeg får tid (indenfor ca en uge) få strikket et program sammen, og komme med en dato! dkflag4

De aller bedste hilsner Rasmus Adler :-)
Tidligere_medlem_1

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

:shock:
Rotax 655

Re: Mols Bjerge. Eksotiske dyr HELT tæt på (10 cm!) Bålaften

Indlæg af Rotax 655 »

:oops: har kørt, transalp, varadero, africa twin og nu en et cylindret lamende ged m knopdæk fra støvlelandet.. og det er altså lige så sjovt som alle de andre.. hvilket jeg gerne beviser med en tur i terænnet :roll: Vil gerne deltage bare vi ikke skal diskuterer mc mærker hele aftenen.

Fik ikke fat i datoen og prisen for arrangementet.

vh Leif
Besvar