Nordkapp

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Nordkapp

Indlæg af Søren Dahl »

Hej HARK'er

Hvis jeg får mulighed for at komme ind på internet cafer under turen til Nordkapp vil jeg under denne tråd fortælle Jer lidt om hvordan det går og hvad jeg oplever.........

Jeg kører lørdag den 11 juni kl. 9.00 - turen går til Hirtshals hvor vi tager færgen til Kristiansand - vi skal med kl. 12.30

Jeg glæder mig på nuværende tidspunkt som en lille dreng der ved at sandsynligheden for at han efter julemaden og salmerne får racerbanen Jyllandsringen NR 2 i julegave er meget stor, fordi han har set at bestillingskuponen i årets ønskeblad for racerbaner er klippet ud af forældrerne - nærmere kan jeg ikke beskrive min spænding ;-)

MVH Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Søren.
Jeg glæder mig til, at høre nyt fra din tur nordpå - jeg vil krydse fingre for at solen vil skinne på dig........
Iøvrigt, en fin beskrivelse af dine følelser forud for turen - godt, at opleve at mænd godt kan være drenge...... selv om de sidder på forhuden :-D
Torben
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Søren.

Ja, nu er det jo lige før du kører nordpå - ville egentlig bare ønske jer en RIGTIG gud tur....... og jeg håber alt vil forløbe planmæssigt.

Og, og - kør nu med hovedet....(hvis ikke din mor får det sagt inden du suser af) - ikke flere cykelstativer her i foreningen, tak.

Hilsen
Torben
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej søren

Ja det er jo nu I skal nordpå.

Jeg vil også bare ønske jer en rigtig go' tur derop og hjem igen.

Håber I får en ordentlig en på opleveren.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Alle

Indlæg af Søren Dahl »

Endelig er computer som har internet her i norge :)

Vi har en fantastisk tur, vi har nu kørt over 6000 km og vi har endnu et godt stykke hjem endnu, vi er lige nu i Gol.

Hvad har vi så oplevet....... rigtig rigtig rigtig meget....

- vaeret ved nordkapp
- kørt i halv meter vand
- kørt på veje hvor en tank ville have problemer
- nydt midnatssolen
- fået ridset transalpen af geder som prøver at spise af tanktasken
- set masser af rendsdyr
- spist primitivt i mange mange dage nu
- selv blevet spist af myg
- og meget meget meget mere....

når jeg kommer hjem får i en længere beretning om turen, samt en masse billeder fra turen............. det er bare SÅ fedt, kan kun sige en ting - jer som endnu ikke har kørt til nordkapp på jeres all roader - se at komme af sted - og det kan kun gå for langsomt. Vi bor så tæt på Norge, og det koster altså kun 450 kr at tage færgen fra Hirshals til Kristianssand - og så har man touring både offroad såvel som onroad som kan få de små hår i nakken til at rejse sig..........

I må alle have det rigtig godt, vi skrives og snakkes ved.....

De bedste hilsner fra Norge

- Søren

med MEGET beskidt TransAlp
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Så er jeg hjemme igen.........

Indlæg af Søren Dahl »

Hej alle

Så er jeg endelig hjemme igen......

Klokken er nu 00.51 og jeg er MEGET træt.

Fortæller senere om turen, men det gik rigtig godt ;-)

God nat

Søren
Besvar