Tourin DK og træf..

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Lars Vatne

Tourin DK og træf..

Indlæg af Lars Vatne »

Min AT650 er klar nu, efter et forår med afgift, små renoveringer, lidt bytten ud hist og pist. Er ved at lade op til min lille rundtur på ATern i juli.
Kører fra Helsingør, midt i uge 28, og tager en dejlig lang omvej ad små veje, ned over fyn, fyns hav, og op igennem Jylland, sikkert ad hærvejen. Fredag mødes jeg med Søren Sand, nord for Løgstør, og tager den ad stranden til Skagen. Vi lander på Skagen træf iløbet af fredagen.

Håber at se nogen af jer på 'Toppen'.
Lad os samle så mange offroadere som muligt (TKD, DORMCK og HARK).

Lars XRVatne
;-)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Lars...

Rigtig god ide at samle de 3 klubber, som på mange områder har sammenfaldende interesser. Kan kun anbefale dig at tage turen langs "Hærvejen". Tog den selv i vinters. Det var rittig hyggeligt.

Jeg tar selv til Skagen, men det bliver min første MC tur efter mit lille stunt, med efterfølgende brud på ryggen. Jeg vælger derfor at tage den trælse vej på asfalt....ØV...

Hvis din rute kommer forbi Århusområdet, er der altid kaffe og frandsere + en snak om "OffRoad" livets glæder....

Med cykelstativ..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Lars Vatne

Skagen træf..

Indlæg af Lars Vatne »

Vi er nogle stykker fra TKD og DORMCK der satser på at mødes, på stranden/vestkysten, ud for Løgstør, fredag d. 15/7, kl. ca. 12:00.

Vi kører til Skagen ad stranden og lander på på Skagen Træf iløbet af dagen.

Har du lyst til at mødes med os andre og få en fed offroad oplevelse, så stil op.

Husk at knopdæk er obligatorisk, hvis du skal frem i sandet !!

Lars XRVatne 650.
Mobil 2220 4529.
E: vatne@post.tele.dk
Lars Vatne

Tur op til Skagen..

Indlæg af Lars Vatne »

Hej HARKS..
Jeg kører fredag morgen fra Randers kl. ca. 9:00.
Jeg kører op til Aggersund og mødes med klubkammerater fra TKD og DORMCK.
Vi mødes på :
Hydro Texaco
Gl. færgevej 2-4
9670 Løgstør.
Derefter går turen så ad stranden mod Skagen Træffet.

Har du lyst til at slå følge, fra Randers til Aggersund, så giv mig et ring på mobil: 2220 4529.
Turen fra Randers bliver små landeveje.

Mange hilsener
Lars Vatne Nielsen
XRV650
Besvar