Rømø for Rookies

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
tommerup

Re: Rømø for Rookies

Indlæg af tommerup »

Hej Folks
Så er der lidt nyt om arrangementet.... Friske folk fra Hark har fundet nogle velegnede shelters derovre i det sydvestjydske, så husk soveposen og kogegrej. Aftensmaden står folk selv for, men der er butikker i nærheden hvor vi kan handle ind på vejen. Så ser vi hvem der kan kreere den bedste kartoffel på spid, eller noget lign....

Det tegner til at bli en rigtig god lørdag, der er tilsagn fra 4-5 instruktører og ialt +20 tilmeldte... Men stadig plads til flere, så tøv ikke hvis du vil ha øvet noget kørsel på det løse.

Man må selvfølgelig gerne deltage i køredelen uden at blive og overnatte (og omvendt ;o) men for at arrangørerne kan få overblikket bedes I lige skrive her i tråden om I påregner at overnatte.
Der vil være en varebil derovre på stranden til at lægge alt sit habengut i, så man ikke behøver at slæbe rundt på det hele dagen.

PS Der er ikke plads til alle i shelter så tag teltet med hvis du vil være sikker på at sove indendørs..
Ksejersen

Re: Rømø for Rookies

Indlæg af Ksejersen »

Jeg er også med.
Mvh,
Kristian
Rotax 655

Re: Rømø for Rookies

Indlæg af Rotax 655 »

lyder godt med fælles aftensmad og shelter - jeg overnatter natten mellem lørdag og søndag, i hvad det måtte være og tar telt med for en sikkerheds skyld. Den første nattefrost er varslet af DMI så husk de uldne underbukser folkens.

PS kan slet ikke forstå Iver ikke skal kokkerere ;-)

KH Leif
Rotax 655

Re: Rømø for Rookies

Indlæg af Rotax 655 »

UPS
Alting tyder på jeg skal skifte toppakning igen på den fantastiske Rotax motor - hvilket betyder et afbud til Rømø - men rigtig god tur til alle deltagere :ok:
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Rømø for Rookies

Indlæg af kjelde »

Jeg regner med at deltage i spisning og overnatning :beer:

Glæder mig til at møde jer :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Rømø for Rookies

Indlæg af Peter AT »

kkj8


Der er opdaterede nyheder på foregående side...


kkj8
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
odheiin

Re: Rømø for Rookies

Indlæg af odheiin »

Hej,
Takker for en fantastisk weekend, med masser af gode oplevelser og nogle rigtigt gode instruktører der villigt gav ud af deres store viden. tak tak. kkj8
Mvh Heine
Senest rettet af odheiin 01. okt 2012, 07:57, rettet i alt 1 gang.
pegaso

Re: Rømø for Rookies

Indlæg af pegaso »

Hej, også et tak fra mig, rigtig god tur, og fint med Tenere, GS team, og Honda klubben sammen, så vi lære hinanden at kende, Tak Til AT for madlavning, 5 stjerner.
TEriksen

Re: Rømø for Rookies

Indlæg af TEriksen »

Jeg vil også meget gerne sige tak for en uforglemmelig lørdag i godt selskab.
Det var fedt at få flyttet nogle personlige grænser under kyndig vejledning.
Beklager jeg blev nød til at forlade arrangementet som den første, det har jeg ingen planer om skal blive til en vane.
Tak for den hjælp jeg fik fra alle i den forbindelse :ok:
Vi ses derude til et næste fælles arrangement.

/Thomas
Ksejersen

Re: Rømø for Rookies

Indlæg af Ksejersen »

Tak for en god og lærerig dag i den store sandkasse. Kan klart anbefales. Også en god rute fra Rømø til Vamdrup.
Jeg fik kørt noget hærvej dagen efter og drejede af mod Als for at tage færgen. Missede færgen til Fyn med 10 min og fordrev tiden til næste færge, med lidt grus og markveje på Nordals. Prøv det, hvis i er på de kanter..
Besvar