Grillaften i august

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Gæst

Grillaften i august

Indlæg af Gæst »

Hejsa derude

Jeg vil hermed invitere til en grillaften i august. Det bliver enten i weekenden den 13-14 eller weekenden efter altså den 20-21 august.

Jeg har fin plads til overnattende, enten i telt på græsplænen eller på stuegulvet. Jeg har tænkt noget i retningen af en lille hyggetur for de interesserede, og dem der kun kommer for at drikke bajere skal der også sørges for ;-)

Så meld tilbage allemand... Der er ingen undskyldning for ikke at deltage. Dem over 40 der har dømt lillemor-aften en af de nævnte datoer er selvfølgelig undtaget ;-)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Toms.......

Tak for invitationen... Jeg kommer begge weekender...

I øvrigt et rigtig godt initiativ. Går selvfølgelig ud fra at det er på sammenskuds basis, da du er en fattig studerende...

Ser frem til at æde og drikke dig ud af huset, og se lidt af den smukke natur i dit nabolag....

Med cykelstativ..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Tom.

Tusind tak for invitationen :-)

Det lyder sgu fedt med sådan en grillaften hvor man sikkert kan redde sig en lille kæp i øret :-)

Jeg er dersværre forhondret i at deltage da jeg skal på skanderborgfestival, som jeg ser for 10 gang ser frem til, og til helstegt pattegris i den anden weekend du nævner, og det er jo heller ikke at sige skide til :-) Håber at andre vil melde mere "positivt" tilbage ;-)

Mvh Iver
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Tom

Tak for invitationen, det er sgu en god ide,
jeg vil mægtig gerne komme til mad og drikke og en køretur,
blot med det forbehold at jeg ikke er alt for arbejdsramt den weekend,
det er jo i den travleste tid på året i den branche jeg er i. :evil:

Mvh Henrik.
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Hej Tom
Jeg er ny i denne sammenhæng og kender derfor ikke nogen i dette forum. Tænkte at det måske var en start at køre en tur sammen. Jeg bor i Lystrup nord for Århus. HAr kørt Africa Twin i 6 år og kører nu Varadero. Måske en tur ud i landet var en mulighed ??
Jens
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hey Tom

Godt initiativ og ganske pudsigt for jeg havde lige talt med Peter om at jeg ville lave sådan en dag.

Nu ligger det lidt ud i fremtiden, så jeg kan ikke sige på nuværende tidspunkt om jeg kan.
Er ved at renovere lidt på huset, så det kommer lidt an på de hjælpende hænder ;-)

/Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

-Hej Jens...

Rigig velkommen på vort forum og også i vores lille klub.....

Vi er næsten naboer... Bor i Skæring. Jeg har et par AT'ere og gir meget gerne en kop kaffe hvis din vej kommer forbi.

Så kan jeg jo samtidig fortælle lidt mere om H.A.R.K....
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

:-D
Hej peter
Tak for intationen. Jeg ringer til dig og aftaler nærmere..
Mange hilsner
Jens
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Tom.
Godt initiativ - jeg forventer, at vaere i DK - saa jeg dukker op....

Har du faaet gang i MC'en igen - eller koerer den stadig lige saa daarligt, som den ser ud...? :lol:

Hilsen
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Tom

Indlæg af Søren Dahl »

Smadder godt initeritativ......

Jeg kommer naturligvis. Den 13 august skal jeg desværre til en anden grill fest hos en kammerat i Randers - en større fest jeg har været inviteret til meget længe efterhånden, men bliver det weekenden 20-21 så kan du regne 100 % med mig.

Nu skal du høre noget skægt. På min Nordkapp tur mødte jeg på en camping plads næsten helt oppe ved Nordkapp en gut som hedder Jokka og så noget anden mærkeligt (har skrevet hans navn op et sted). Han er fra Finland og har kørt All Road turen sammen med dig i 2004 - han kører på en BMW RR 100 GS Dakar model - jeg har masser af billeder af cyklen og gutten, han er fandme bare fin. Hans dame kører iøvrigt GS 650 Dakar. Han kunne ikke huske dig ved navn, men da jeg nævnte at du havde skiftet din alpe motor ud med en Twin så var han OVERHOVEDET ikke i tvivl og grinede højlydt. Du må åbenbart have gjort positiv indtryk på han, for han vidste lige med det samme hvem du var. Det er squ da sjov sådan at køre til nordnorge og møde nogle fra andre lande som kender ens kammerater hjemme i lille DK - så er verden fandme ikke særlig stor mere...... ;-)

Mange tak for invitationen, glæder mig meget......

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tom, snak og lasagne

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Kørte ud til Peter i Skæring fredag aften. Ville bare ud og trille en tur i Petes lokal område, men aftenen kom til at spænde anderledes af end jeg havde planlagt - heldigvis ;-)

Peter havde lige forinden talt med Tom - så invitatioen blev kastet lige i hovedet at mig da jeg ankom på Peters adresse "Vil du med ned til Tom" og ja hvorfor ikke - så vi fik hurtig pakket Anders på Peters AT og soverposer, liggeunderlag, tyk trøjet etc. på min TA. Så gik den ellers ned af motorvejen til Koling. Vi var dog ikke nået mere end 20 km ned af motorvejen før Niagara-vandfaldet havde skiftet beliggenhed og nu befandt sig over E-45 mod Kolding lige over hovedet på os. Vi blev nød til at gøre hold under en bro. Jeg kunne overhovedet ikke se noget som helst ud af mit visir, men hvad værre var at Peter og Anders var ved at få lavet ansigtsmassage af en særdeles ubehagelig form, da de kører med Cross hjelme.

Vi ankom til Toms lejede hus ca. kl. 22.30 - godt våde og tørstige. Resten af aftenen gik med løgnhistorier, pral, øl, vodka, computerspil og lasagne(den var kanon god, du er en fremragende kok Tom) - En meget meget vellykket aften.

Næste morgen stod Tom og Anders op kl. 4.30. Tom skulle på arbejde og passe køer, og Anders skulle have lidt kulturelt indsigt i landmandslivet. I følge Anders en meget stor succes ;)

Turen hjem til Århus forgik heldigvis i tørrevejr!

- Tak for en god aften Tom.

Se at få meldt Jer til Toms grill aften - jeg har en eller anden bange anelse om at det bliver kanon godt ;-)


MVH Søren
Besvar