Sverigetur er blevet til sheltertur i stedet!

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Rasmus T

Sverigetur er blevet til sheltertur i stedet!

Indlæg af Rasmus T »

Hej HARK

Ville lige høre om der er stemning for en Sverige tur i en af de tre første weekender i oktober måned (5-7, 12-14 el. 19-21) :-D

Det kan være en weekendtur eller blot en én dags tur alt afhængigt af hvad folk har lyst til :lol:

Jeg har kun været med afrikaneren i Sverige en enkelt gang så den store turguide er jeg ikke, men kan tage mig af planlægningen vis det er :-o

Regner med at folk er friske på grus og skovveje 8-)

Så hvis der er nogle friske sjæle i øst eller vest kan vi få en tur stablet på benene ;-)

Med venlig hilsen
Rasmus


Update!!
Da den eneste weekend der fik tilbagemeldinger ligger oveni den årlige sheltertur har Søren og jeg besluttet at vi tager på Sheltertur i stedet for.
Håber at dem der havde planlagt at tage på Sverigestur har lyst til at tage med til Sheltertur i stedet for.
Når det er sagt hiver de svenske veje i AT'erne og vi planlægger bare en anden weekend til grus, myggestik og dåsemad :-D

Med venlig hilsen
Rasmus
Senest rettet af Rasmus T 30. sep 2012, 21:51, rettet i alt 3 gange.
Skomarn

Re: Sverigetur i oktober

Indlæg af Skomarn »

Stemmer for 5-7! :)
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Sverigetur i oktober

Indlæg af Anders Thorsen »

Hej det lyder da som en god ide :-D
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Sverigetur i oktober

Indlæg af Holst »

Godt initiativ

Inden I lægger jer fast på en dato, vil jeg lige minde om at klubbens årlige efterårssheltertur er i weekenden 6-7 oktober. Shelterturen kan helt klart anbefales hvis man er til god mad, hygge og godt HARK-samvær.

Mvh Steffen
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Rasmus T

Re: Sverigetur i oktober

Indlæg af Rasmus T »

Holst skrev:Godt initiativ

Inden I lægger jer fast på en dato, vil jeg lige minde om at klubbens årlige efterårssheltertur er i weekenden 6-7 oktober. Shelterturen kan helt klart anbefales hvis man er til god mad, hygge og godt HARK-samvær.

Mvh Steffen
Hej Steffen

Kan ikke finde noget information om Shelter turen kun at den er afsat i kalenderen. Ved du hvad der skal ske? og hvor man mødes :?:

Mvh
Rasmus
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Sverigetur i oktober

Indlæg af Peter AT »

Hej Rasmus..

Prøv her : viewtopic.php?f=5&t=2488

Håber vi ses :-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Rasmus T

Re: Sverigetur i oktober

Indlæg af Rasmus T »

Anders Thorsen skrev:Hej det lyder da som en god ide :-D
Hej Anders

Er du frisk på at vi tager med på Sheltertur i stedet for. Vi finder bare and anden weekend til en Sveriges tur ;-)

Det kan jo være de erfarende shelterdrenge kan finde lidt grus til os alligevel :-)

Med venlig hilsen

Rasmus
Besvar