Så er vi nået til invitationen til året Grovædertur - nu for 3 år i træk.
Konceptet kender vi alle efterhånden - god mad og hygge - dog skal man nok tænke over det lidt varmere outfit til denne tur, da den ligger sidst på sæsonen :)
Medbring selv bestik og tallerken - lad kogegrejet blive hjemme, vi laver bålgryde ad libitum, har en god kammerat, som har en MEGET stor gryde, som jeg traditionen tro må låne til arrangementet, - den samme person har også en særlig opskrift på kiksekage som i den grad har været en succes.... måske den kommer på bordet igen i år.....?? Hvem ved om vi er heldige...

Vi mødes lørdag den 3. November kl. 13. hos mine forældre (de tilmeldte får adressen pr. privat besked), hvor vi får kaffe, boller og kage - ad libitum, turen går derefter til Voer Færgested på Djursland, hvor der ligger nogle gode shelter pladser hvor vi laver mad og bål samt bliver for natten. Dagen efter kører vi atter ud til mine forældre og spiser morgen/formiddags mad - sjovt nok også ad libitum.
Sidste år blev den samlede pris for arrangementet 175,- pr deltager - incl overnatning, disse shelterpladser koster lidt at overnatte i, da de er ejet af Randers Fjordcenter. I år pga stigende fødevarerpriser, og desværre også en lille stigning i prisen pr overnatning i shelterne og ikke mindst fedtafgifter

Jeg glæder mig til at se Jer - ps må desværre begrænse deltagerantallet til 15 personer, vi var 14 sidste år, og dette antal var særdeles passende - for det var svært at finde plads til flere hos mine forældre. (skulle der snige sig en ekstra til - finder vi dog nok også plads

Glæder mig meget til at se Jer

Tilmelding her på tråden:
Søren Dahl (sjovt nok )
Henrik Hald
Poul Arne
Bertram (Pouls Søn:)
Suhir
Lasse
Jørn
Iver
Mvh Søren Dahl