Grovædertur Vol 3 - 3-4 November

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Suhir

Re: Grovædertur Vol 3 - 3-4 November

Indlæg af Suhir »

Er der nogle billeder fra weekendens tur? kkj8
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Re: Grovædertur Vol 3 - 3-4 November

Indlæg af Peter AT »

Navnet på turen er meget rammende, men dog ikke helt dækkende.

Vi grovåd i en grad der var fantastisk. Orv det var dejligt, specielt med de delikatesser der blev disket op med.

Synes måske at det burde flettes ind i turnavnet at der er en sjælden set gæstfrihed og imødekommenhed der er svært at finde lige.

Specielt tak til Søren og din familie for jeres måde at tage imod os på... dkflag4

Når selskabet også er på bedste Hark niveau kan det ikke blive bedre.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
LAN

Re: Grovædertur Vol 3 - 3-4 November

Indlæg af LAN »

Æv, æv, æv - endnu engang har man snydt sig selv for en af de mange fede oplevelser her i HARK :oops:

Det lyder til at der har været flere af den slags gode arrangementer her i efteråret :ok:
Håber virkelig på bedre plads i kalenderen til næste år - og at de mange gode tiltag fortsætter :roll:
PAVJ

Re: Grovædertur Vol 3 - 3-4 November

Indlæg af PAVJ »

Herfra også tak til jer alle for en god tur. En dejlig måde at være sammen og opholde sig i det fri på :kaffe: Tak til Søren og hans altid gæstfrie familie som endnu engang trakterede det store kaffe og morgenbord. :ok:
Bertram havde en fin debut og havde meget at fortælle da vi kom hjem. Hans - på kort tid - kraftigt udvidede ordforråd er så småt ved at være aflært igen :-P

Bag den menneskelige drivkraft refereres ofte til Maslows behovspyramide.
Man skulle næsten tro han havde været med på HARK´s - grovædertur da han udtænkte denne.....
Billede

Billede
Lige inden afgang til pladsen. Bemærk Hald´s legendariske sorte gryde...

Billede
I uskarpt røg og damp......
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: Grovædertur Vol 3 - 3-4 November

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for alle de søde og venlige tilbagemeldinger - jeg har læst dem op for mine forældre - det blev de rigtig glade for - og motivationen til næste års tur er helt i top - de glæder sig meget til at se Jer næste år.

Det var en stor fornøjelse at have Jer på besøg - og super hyggeligt - vi kan squ noget her i Hark.

Desuden en stor tak til Hald for endnu en gang at medbringe Kiksekage - den slår aldrig fejl - samt udlån af Hark gryden :-D

Lasse - jeg har nævnt det mange gange - det er imponerende at du gang på gang trods de geografiske forhold deltager i vores Hark arrangementer her på Djursland - og navnligt er jeg enormt glad for at du altid viser flaget til mit lille grovæder arrangement - tak, Lasse :)

Peter - fedt du kom - selv om det var på bekostning af aflysning af andet arrangement - en rigtig god overraskelse jeg satte stor pris på, Peter :-D

Iver - dette var din debut - håber du har mod til næste års udfordring, tak for dit fine selskab og din virkelyst ved bålgryden - uden dig var den aldrig blevet så vellykket - du er ikke udnævnt til Hark kok for ingen ting - du kan dit kram :)

Poul Arne og søn - en stor fornøjelse som altid, en af mine stamgæster ved dette arrangement - og det var virkelig fedt at se sønnik - og jeg er sikker på han hyggede sig meget :-D - håber at se Jer begge to næste år igen :)

Jørn - tak for din trofaste deltagelse - hvad er grovæder turen uden dig - ved det ikke - men i hvert fald ikke så god - tak for deltagelsen og opbakningen igen i år

Jeg glæder mig meget til at se Jer alle igen næste år - men meget gerne før :lol:

Mvh Søren
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Grovædertur Vol 3 - 3-4 November

Indlæg af Lasse Pedersen »

Søren !!!

Tak for dine pæne ord !

Jeg har jo mundlig tilmældt mig i 2013. Her vil jeg for god ordens skyld gøre det skriftlig :-D Man skulle jo nødigt komme for sent :lol:

Jeg er lige kommet hjem fra Sahl, en dejlig tur hvor vejret var så hyggeligt, ja hvad andet er det når man er ude at køre på sin Transalp ??
snart skal den jo ind i varmen i et par mdr. men lige først en tur til Kivik i Sverige :roll: tænker nok nogen, men jeg nyder det. Hvad kan en HARKér andet?
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar