Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Hej!
På Shelter turen var der nogle af jer (bl.a. Iver) der nævnte, at I vil lave en 'skrue-dag', hvor man kan få lidt hjælp til div. skuen og ordnen.
Hvis der er nogle, som vil være med, - og evt lægge gagage til - vil jeg rigtig gerne være med.
Antallet af ridser er i hastig stigning, ( grusvej ER bare ikke blødt at lande på...men sjovt at køre på, - og efterhånden er min cykel begyndt at ligne en vel-brugt off-roader..)- og jeg tror det er ved at være på høje tid at få monteret en styrtbøjle
Måske også en GPS og andet godt..
Og da jeg jo vist har en skruenøgle eller to og et nogenlunde egnet sted at stå og makke kan vi godt sige hos mig, så skal jeg heller ikke ud og køre med de to skruenøgler!
Hvad med lørdag d 27 okt? Så når Mettes Alp heller ikke at få mange ridser!
Hej Iver
D. 27. er perfekt - jeg kommer gerne.
Har du et tip til hvor jeg skal købe en styrtbøjle..? Kan ikke finde een på Bil-tema, og en brugt vil også være fint.
Nu ved jeg ikke hvor tidligt du og Jens er ude af fjerene, men hvis vi starter kl 10 er det så for tidligt? Jeg skal nok sørge for der er lidt forplejning.
Mullersted skrev:Hej Iver
D. 27. er perfekt - jeg kommer gerne.
Har du et tip til hvor jeg skal købe en styrtbøjle..? Kan ikke finde een på Bil-tema, og en brugt vil også være fint.
Hej Iver
Kl 10 er perfekt jeg har kæde & hjul, hvis jeg kan nå det har jeg også et luftfilter/ olie og filter der skal skiftes. Er der i den forbindelse noget værktøj jeg skal tage med?.. Ligeledes på forplejningssiden, skal jeg tage noget med?
Jeg har lige lånt en kædeknækker, og nitte værktøjet har jeg så jeg tror ikke vi mangler noget på værktøjssiden. Mht forplejning så kigger jeg lige på det i løbet af ugen, du hører nærmere.